וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר גמר הסבב: ניצחונות לואוורינקה ודל פוטרו

השוויצרי הוציא לדרך את הטורניר בלונדון עם 3:6, 7:6 (0), 3:6 על תומאס ברדיך. 7:6, 3:6 ו-5:7 לארגנטינאי על רישאר גסקה

טורניר גמר הסבב בלונדון יצא לדרכו הערב (שני) עם משחק הבכורה בבית א', בו גבר המדורג שביעי סנטיסלס ואוורינקה השוויצרי בשלוש מערכות, 3:6, 7:6, 3:6 על הצ'כי המדורג חמישי תומאס ברדיך.

שעתיים ו-26 דקות מצוינות של טניס סיפקו השניים עד שואוורינקה ניצח בפעם השמינית מתוך 13 מפגשים. את השבירה הראשונה במשחק השיג השוויצרי במשחקון השישי של המערכה הראשונה ויותר מזה הוא לא היה צריך, תוך שהוא נעזר בארבעה אייסים ושלוש שגיאות כפולות של יריבו.

המערכה הבאה התנהלה ללא שבירות, עד שברדיך התפוצץ עם 0:7 בשובר השוויון וקבע 1:1 במערכות. אלא שואוורינקה התאושש מהר, שבר במשחקון הרביעי של המערכה המכרעת והצליח להחזיק עד לסיום. ברדיך סיים עם 16 אייסים לעומת 11 בלבד של המנצח, אבל שמונה שגיאות כפולות פגעו בו קשות.

חואן מרטין דל פוטרו מאיים על צמרת הטניס העולמי

סטניסלס ואוורינקה טניסאי שוויצרי. רויטרס
פתיחה מצוינת. ואוורינקה/רויטרס

במשחק השני של הערב, בבית ב', גבר חואן מרטין דל פוטרו (4) על רישאר גאסקה (8) 7:6, 3:6 ו-5:7. הצרפתי החל טוב מאוד את המשחק וניצח את המערכה הראשונה בשובר שוויון דרמטי, אבל דל פוטרו התעשת מהר וניצח את המערכה השנייה כשהוא משיג שבירה מוקדמת. במערכה השלישית הצליח דל פוטרו להשיג שבירה מכרעת שהקנתה לו יתרון 5:6 והגיש לניצחון 5:7 במערכה ו-1:2 במשחק כולו. דל פוטרו עלה למאזן של 1:6 מול גסקה, שנתן פייט חזק מאוד אבל נכנע לטניסאי עדיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully