וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם: מעיין שחף פסלה בגובה 1.92 מטר

בהופעת הבכורה בתחרות, הקופצת לגובה לא הצליחה להשוות את שיאה, לא עלתה לגמר והסתפקה בגובה 1.88 בניסיון השני

אליפות העולם באתלטיקה נכנסה הבוקר (חמישי) אל יומה השישי כאשר נציגה ישראלית נוספת נכנסה אל התחרות, וסיימה אותה כעבור זמן קצר. הקופצת לגובה מעיין שחף לא הצליחה להשתחל לגמר אחרי שפסלה שלוש פעמים ברף של 1.92 מטר והיא תסתפק במחמאות על הופעה לא רעה.

עבור שחף הייתה זו טבילת האש הראשונה באליפות. תחילה היא עברה בקלות את שני הגבהים הראשונים - 1.78 ו-1.83 מטר. בהמשך, שחף, שהתחרתה בקבוצת הקופצות השנייה, פסלה בקפיצה הראשונה לגובה 1.88, אבל הצליחה לעבור את הרף הזה בהזדמנות השנייה כדי להמשיך הלאה עם יתר הקופצות. היא הגיעה לרף של 1.92 מטר, שיאה האישי, ולא הצליחה לעבור בשלוש ההזדמנויות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
נשארת עם המחמאות. מעיין שחף/מערכת וואלה, צילום מסך

כידוע, שחף קבעה את הקריטריון להעפלה כשהשוותה את שיאה האישי 1.92 מטר בתחרות הגרנד פרי בהדר יוסף לפני כחודש. כדי להעפיל לגמר היא הייתה זקוקה לקבוע שיא ישראלי של 1.95 מטר או להתברג בין 12 הראשונות, מה שהיא לא הצליחה ועל כן נשרה מהתחרות.

"מצד אחד אני מאוד שמחה כי הייתה לי תחרות טובה, מצד שני אני מרגישה אכזבה כי קפצתי טוב", אמרה מעיין שחף לאחר ההדחה, "יש מעין שילוב של עצב ושמחה. לא נורא. אנוח ואתכונן לאליפות העולם באולמות בשנה הבאה".

מי שתנסה להמשיך ולהביא כבוד למשלחת הישראלית המצומצמת היא אנה קנייזבה שתשתתף בהצגת הערב בגמר אליפות העולם בקפיצה משולשת בתקווה לרשום הישג היסטורי עבור ישראל. הקופצת בת ה-23, שייצגה את אוקראינה עד לפני חודשיים, העפילה לגמר אחרי שקבעה את התוצאה השלישית בטיבה במוקדמות עם 14.46 מטר, והיא אחת המועמדות לזכייה במדליה, שתהיה הראשונה של אתלט או אתלטית ישראלית באליפות עולם מאז שאלכס אברבוך זכה בכסף באדמונטון ב-2001. התחרות תיפתח ב-18:40 ותשודר בערוץ 1.

צפו במעיין שחף מסכמת את תחרות המוקדמות בקפיצה לגובה

  • עוד באותו נושא:
  • מעיין שחף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully