וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סקולס: "ארסנל סוחטת מחמאות שקריות"

קשר העבר תקף את ארסנל בראיון נדיר ("מה הטעם בכדורגל יפה בלי תארים?") והוסיף: "מקווה שנאסרי יבוא, רוני זה המסי שלנו"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

פול סקולס הודיע בסיום העונה על פרישה מכדורגל והצטרף לצוות האימון של מנצ'סטר יונייטד, וכבר יש לו הרבה מה להגיד. בראיון לא שגרתי ל"דיילי מירור", תקף שחקן העבר בחריפות את ההתנהלות של ארסנל. "היא סוחטת מחמאות שקריות", אמר. "הם אולי משחקים את הכדורגל היפה ביותר, אבל זה לא תמיד מייצר תוצאות. אנשים מדברים על ארסנל כקבוצה הטובה באנגליה, אבל זה לא מעצבן אותי כי באותו זמן, אנחנו מנצחים".

סקולס המשיך במתקפה: "לפעמים, הכדורגל שלהם הוא הכי יפה לצפייה, אבל מה הטעם בזה אם הם לא זוכים בשום דבר? גם לא עוזר שהם עומדים לאבד את השחקנים הכי טובים שלהם: פברגאס, נאסרי וקלישי. נאסרי יעבור ליונייטד? אני מקווה שכן".

קשר העבר ביצע השוואה בין שני המועדונים: "לפי הדרך שיונייטד הולכת בה ב-15-20 שנים האחרונות, אופתע אם נסיים שש שנים בלי תואר. אי אפשר להגיד שזה לא יקרה, כי אפשר רק לחשוב על מה ליברפול עוברת, אבל אני לא חושב שאלכס פרגוסון היה נותן לזה לקרות".

סקולס ניתח את מאבק האליפות בעונה הקרובה: "צ'לסי ומנצ'סטר סיטי יהיו האיום הגדול ביותר. למען האמת, מעולם לא שמעתי על המאמן החדש של צ'לסי, אנדרה וילאש בואש, אבל הוא מדבר בצורה מרשימה. הוא נראה כמו אחד שיודע בדיוק מה הוא רוצה מהשחקנים והיה לו שיתוף פעולה עם ז'וזה מוריניו ובובי רובסון".

בגיל 36, אחרי 676 הופעות במדי מנצ'סטר יונייטד, סקולס תלה את נעליו. "בסיום גמר ליגת האלופות, אינייסטה ביקש ממני את החולצה וזה מאוד החמיא לי, כי מדובר באחד השחקנים הטובים בעולם. שאר הזיכרונות מהערב הזה הם כואבים, כמו אלה מהגמר ברומא ב-2009. קיווינו שנוכל לסגור את הפער מהם, אבל עדיין נראינו במרחק מיליון מייל מברצלונה".

סקולס החמיא גם לחברו ווין רוני: "הוא עדיין יכול להשתפר בכל אספקט במשחק ועוד לא ראינו את הטוב ביותר ממנו. הוא יכול להיות בשביל מנצ'סטר יונייטד כמו מה שליאונל מסי בשביל ברצלונה. הוא יכול להיות מסי שלנו. זה מסביר עד כמה טוב הוא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully