וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: כריסטיאן סרגי סיכם, דבון הודג'ס נחת

7.7.2014 / 20:54

אוצלול גלאץ מסרבת לשחרר את הבלם ללא תמורה. החלוץ הג'מייקני משוכנע שירשים את מזרחי ויוחתם. דיא סבע יצורף

צילום וידאו: קובי אליהו. עריכת וידאו: קשת סידי

צפו בתקציר הניצחון של מכבי נתניה על נצרת עילית

הבלם הרומני כריסטיאן סרגי סיכם הערב (שני) את תנאיו במכבי נתניה וצפוי לחתום במועדון. בנתניה צופים קשיים בהתנהלות מול קבוצתו של סרגי, אוצלול גלאץ, שמסרבת לשחרר אותו ללא תמורה. סרגי וסוכנו טענו כי הם יביאו את השחרור הבינלאומי מגלאץ מאחר שהרומנים חייבים לו חמש משכורות. סוכנו של השחקן הבטיח כי בתמורה לוויתור של סרגי על המשכורות, הרומנים ישחררו את הכרטיס. כעת, חשים בנתניה שרק בעזרת התערבות של פיפ"א ניתן יהיה להשלים את העסקה.

חלוץ נבחרת ג'מייקה דבון הודג'ס (שמאל) מול שחקן נבחרת אקוודור כריסטיאן נובואה. GettyImages
כבש המון שערים בליגה הראשונה בג'מייקה. הודג'ס/GettyImages

החלוץ הג'מייקני דבון הודג'ס נחת היום בישראל במטרה לחתום במכבי נתניה. השחקן הגיע על תקן של נבחן, אבל מאחר שהוא משוכנע ביכולתו הוא הסכים לבוא לישראל על חשבונו. הודג'ס (29) הבקיע בעונה שעברה 17 שערים בליגה הראשונה בג'מייקה והוא יחל במספר אימונים מחר במטרה להרשים את המאמן יוסי מזרחי.

הודג'ס נחשב לחלוץ פורה מאוד בליגה הראשונה בג'מייקה, ובשש השנים האחרונות כבש יותר ממאה שערים, זכה שלוש פעמים בתואר מלך השערים ופעמיים נבחר לשחקן השנה. לחלוץ עשר הופעות בנבחרת הלאומית, האחרונה ב-2010, בהן כבש שני שערים. הודג'ס הגיע למבחנים דרך חברת GSM, חברה אמריקאית המספקת שירותי סקואטינג לקבוצות ואוניברסיטאות. בעלי החברה הוא גילי חוכימה, בעבר שחקן מכבי נתניה ובית"ר ירושלים.

לאחר יכולתו הטובה במשחק האימון מול נצרת עילית מוקדם יותר היום, החליט מזרחי לצרף את דיא סבע לקבוצה. השחקן הצעיר כבש את אחד השערים, ולאחר מכן הורה המאמן על צירופו של הקשר ששיחק בעונה שעברה במכבי פתח תקווה ולפני שלוש שנים הגיע למכבי תל אביב עם תקווה להיות הדבר הבא בכדורגל הישראלי. מזרחי הסביר שחסר לו בסגל שחקן מסוגו של סבע, מה עוד שיש כאן גם שיקול עסקי בגלל הקשרים שנרקמו באחרונה בין נתניה לבין בית"ר טוברוק המחזיקה עדיין בבעלות על חלק מכרטיסו של סבע. מכבי נתניה הגיעה לסיכום עם הקשר בן מלכה על סיום ההתקשרות איתו.

מכבי נתניה ניצחה את הפועל נצרת עילית 1:3, דיא סבע הרשים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully