וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: מכבי נתניה ניצחה 1:3 את נצרת עילית

צפו בתקציר: העולה החדשה ערכה ניסוי כלים ראשון. דודו בישל לקאיודה (20), עידן שריקי (53) ודיא סבע (69) הוסיפו

צילום וידאו: קובי אליהו. עריכת וידאו: קשת סידי

מכבי נתניה ניצחה הערב (שני) 1:3 את הפועל נצרת עילית במשחק אימון שקיימה במתחם האימונים בנתניה לעיני 500 צופים. העולה החדשה הציגה יכולת די טובה במשחק שהועבר בשידור חי וישיר בוואלה! ספורט כשהרכש הנוצץ דודו סארנסה הראה כבר בפתיחה מה הוא יודע ובישל את הראשון ללארי קאיודה בדקה ה-20. אלירן חודדה צימק בפנדל (40) לאורחים, אבל למרות ששיחקה בהרכב של מחליפים במחצית השנייה, נתניה כבשה שני שערים נוספים בזכות יכולת מצוינת של דיא סבע שבעיטה שלו למשקוף הסתיימה בשער של שריקי (53) ובדקה ה-69 הוא התכבד בשלישי וקבע את תוצאת הסיום.

העולה החדשה לליגת העל עברה קיץ מעניין ומסקרן, והציגה שורה ארוכה של שחקני רכש מבטיחים שביניהם הברזילאי דודו סארנסה, הרומני גבריאל ג'ורג'ו ושחקני הרכש הישראלים עומרי קנדה, אנס דאבור, שמעון הרוש ועמית בן שושן, שחקן בית"ר ירושלים לשעבר ואנורתוזיס פמגוסטה בעונה החולפת. ערן לוי, עידן שריקי, רן רול, עידו לוי, אוהד לויטה, ירין חסן ועומר צלישר הם הגרעין שממשיך מעונת העלייה שעברה יחד עם הזר לארי קאיודה.

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
יכול להיות מרוצה משחקני הרכש שלו. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

קאיודה החמיץ בפתיחה מול גיל אופק, אבל בדקה ה-20 קיבל כדור גדול מדודו הברזילאי ולא נכשל באחד על אחד מול שוער נצרת עילית. 0:1 למכבי נתניה. בדקה ה-33 סובב ערן לוי כדור חופשי חזק, אך אופק הצליח להדוף. בחלוף חמש דקות נצרת עילית כמעט כבשה, כשערן מלכין הגביה כדור מסוכן מצד שמאל והבלם ג'ניה ברקמן נגח מקרוב החוצה. השוויון של נצרת עילית הגיע בדקה ה-40. עומרי קנדה הכשיל ברחבה את אולה הנבחן והשופט לירן ליאני הצביע על הנקודה הלבנה. הבלם אלירן חודדה בעט את הפנדל ימינה, לויטה נגע, אך הכדור פגע בקורה והמשיך פנימה. נצרת עילית השוותה ל-1:1.

יוסי מזרחי הוציא בהפסקת המחצית את רוב שחקני ההרכב, אבל נתניה החזירה לעצמה את היתרון. דיא סבא בעט כדור חופשי מצוין למשקוף, עידן שריקי עט על הכדור החוזר וכבש מקרוב. 1:2 לנתניה. בחלוף שעה של משחק נתניה כמעט כבשה את השלישי כשאנס דאבור המגן השמאלי הצטרף להתקפה וקיבל כדור במצב נוח אבל גיא אופק הדף את הבעיטה שלו. בדקה ה-59 הלחץ של נתניה תורגם לשער השלישי. דיא סבע המצטיין במגרש קיבל כדור עומק נהדר מאביב אברהם, עבר את השוער וגלגל מקרוב פנימה. 1:3 למכבי נתניה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

הרכבים

מכבי נתניה: אוהד לויטה, עומרי קנדה, ירין חסן, עידו לוי, שמעון הרוש, גבריאל ג'ורג'ו, ראול גרשומוב, דודו סארנסה, עמית בן שושן, ערן לוי, לארי קאיודה.

הפועל נצרת עילית: גיל אופק, עידן בלסטרה, אלירן חודדה, ג'ניה ברקמן, נירן רוטשטיין, רובי גל, מוחמד אמינו, ערן מלכין, נאור עבודי, אבי טפטה, הילרי אולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully