וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי: "הישראלים יקרים, לכן הימרתי על הזרים"

29.6.2014 / 16:30

מאמן מכבי נתניה בונה על דודו וג'ורג'ו, והוסיף במסע"ת פתיחת העונה: "לא מגדיר מטרות כרגע, מאמין שבסופו של דבר נצליח". עמית בן שושן חתם רשמית והתאמן, ערן לוי: "מוכן לליגת העל"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

מכבי נתניה פתחה היום (ראשון) באופן רשמי את עונת החזרה שלה לליגת העל, עם עידוד של כ-1,000 אוהדים באימון הבכורה, שישה שחקני רכש והרבה ציפיות. כזכור, אל הקבוצה הצטרפו עד כה הברזילאי דודו סארנסה, הרומני גבריאל ג'ורג'ו ושחקני הרכש הישראלים עומרי קנדה, אנס דאבור, שמעון הרוש ועמית בן שושן, שחקן בית"ר ירושלים לשעבר ואנורתוזיס פמגוסטה בעונה החולפת, שחתם היום רשמית והתאמן עם חבריו החדשים. ערן לוי, עידן שריקי, רן רול, עידו לוי, אוהד לויטה, ירין חסן ועומר צלישר הם הגרעין שממשיך מעונת העלייה שעברה יחד עם הזר לארי קאיודה.

עומרי קנדה עמית בן שושן שחקני מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
הרכש הטרי. עמית בן שושן לצד עומרי קנדה/יוסי ציפקיס

הקפטן ערן לוי אמר: "לפני שתשאלו אותי על החזרה לליגת העל, אני יכול לקבוע שאני מוכן לליגה הזו. אני בכושר טוב, עשיתי הכנה של חודש עם הצוות המקצועי. על העובדה שחלק מהשחקנים שהעלו את נתניה ליגה לא יזכו להיות עם הקבוצה בליגת העל, מה שאני חושב על החברים שלי שעלו ליגה ולא נמצאים איתנו, כבר אמרתי להם. הם יודעים מה אני מרגיש ואין צורך להגיד את זה בתקשורת".

דודו סארנסה העיד שהיה לו ערב קשה אמש בגלל נבחרתו: "הייתי במתח נוראי כשצ'ילה איימה עלינו. חששתי מהדחה של ברזיל, אבל אלוהים היה איתנו ועלינו לשלב הבא".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דודו סארנסה מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
נלחץ בגלל ברזיל. דודו סארנסה באימון הפתיחה/יוסי ציפקיס

הבעלים אלי שגב החל את מסיבת העיתונאים: "אני שמח לפתוח את העונה, מברך את השחקנים ומאמין שיצורפו שחקנים חדשים. זו העונה הראשונה בהנהגתנו, הבעלים החדשים, בליגה העליונה. זו גאווה מאוד גדולה למועדון הזה של מכבי נתניה לחזור ולהצטרף לגדולות של הכדורגל הישראלי. אנחנו מעניקים לשחקנים שלנו רכבים חדשים של שברולט, כחלק מהסכם החסות שלנו".

המאמן יוסי מזרחי: "הבאנו שחקנים מנוסים מאוד והמטרה שלנו היא לשלב איתם את הצעירים. אם הם לא היו טובים, לא הייתי מביא אותם. אני עדיין לא מגדיר את המטרות, קודם נראה איך אנחנו משתלבים. בליגת העל יש קבוצות מספיק טובות, אנחנו נעבוד קודם בצורה רצינית ורק אז נגדיר מטרות. התקציב לא קובע כלום. עם הרבה לחימה ועמידה נכונה על המגרש, אפשר להגיע להישגים מצוינים. השחקנים הישראלים עם הרקורד היותר גדול עולים הרבה מאוד כסף. לכן החלטתי ללכת על זרים מנוסים מאוד. הם עברו דבר או שניים בקריירה שלהם, אבל זה לא מבטיח שום דבר. אני מאמין שבסופו של דבר נצליח".

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
מקווה שהזרים יובילו להצלחות. יוסי מזרחי/יוסי ציפקיס
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה עם הבעלים אלי שגב. יוסי ציפקיס
יש חזון לטווח ארוך. הבעלים אלי שגב, משמאל/יוסי ציפקיס
אוהד לויטה שוער מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
כבר מרגיש בבית. אוהד לויטה/יוסי ציפקיס
עומר צלישר מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
נציג שחקני הבית. עומר צלישר/יוסי ציפקיס
גבריאל ג'ורג'ו מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
היישר מרומניה. גבריאל ג'ורג'ו/יוסי ציפקיס
אוהדי מכבי נתניה. יוסי ציפקיס
התגעגעו לליגת העל. אוהדי מכבי נתניה/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully