וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באלאק רואה את הסוף

הקשר מתכוון לפרוש מכדורגל אחרי מונדיאל 2010, וענה לפרגוסון, שטען שסגל צ'לסי מבוגר: "הגיל לא משנה לנו". בארטון יקבל הזדמנות מקיגאן

שתי הגדולות של הפרמיירליג, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, עדיין נמצאות במסעות ההכנה המייגעים שלהן לקראת פתיחת העונה בחודש הבא, אבל המלחמה הפסיכולוגית בין שתי היריבות הגדולות כבר נפתחה. מי שפתח בחגיגה היה מאמן השדים האדומים, אלכס פרגוסון, שהכריז שגילם המבוגר של שחקני צ'לסי יהיה בעוכריהם במירוץ על האליפות, וכעת הגיע תורו של מיכאל באלאק, אחד מאותם כוכבים מבוגרים, לענות למנג'ר הסקוטי.

"העניין הוא לא למי יש שחקנים צעירים או מבוגרים", אמר הקשר הגרמני. "אלא למי יש שחקנים טובים או רעים. כמובן שהקבוצה שלנו עוד יכולה להשתפר, אבל הגיל ממש לא משנה לנו. תראו איך קלוד מקללה נראה בשנה שעברה בגיל 35. מה שחשוב זו האיכות, ואני חושב שיש לנו מכך בשפע השנה. אשתקד היינו מילימטר מאחורי מנצ'סטר יונייטד, והפעם הגיע הזמן להקדים אותם".

לגבי המשך הקריירה האישית שלו אמר הקשר ל-"סאנדיי מירור", כי הוא מתכוון לתלות את הנעליים כבר בסיום חוזהו הנוכחי בצ'לסי, ב-2010. באלאק בן ה-31, שיוביל את נבחרת גרמניה כקפטן למונדיאל האחרון שלו בסיום אותה עונה, שואף לסיים בכך את הקריירה, אך בצ'לסי הודיעו שיהיו מוכנים להציע לו הארכת חוזה בבוא העת, אם רק יחפוץ.

* ה-"ניוז אוף דה וורלד" מדווח הבוקר כי אברהם גרנט טרם קיבל פיצוי כלשהו מצ'לסי בעקבות פיטוריו בסיום העונה האחרונה. התקשורת האנגלית העריכה לאחרונה שהמאמן הישראלי מתכוון לתבוע את קבוצתו לשעבר בדרישה לקבל את מלוא התשלום המגיע לו על פי החוזה, ולפי שעה לא נראה שהצדדים קרובים להסכם פשרה.

בארטון יקבל הזדמנות מקיגאן

מאמן ניוקאסל, קווין קיגאן, ייתן לקשר ג'ואי בארטון הזדמנות שנייה במועדון לאחר שזה ישתחרר מהכלא. כזכור, בארטון כבר נכלא לחצי שנה לאחר שתקף נער במועדון לילה מחוץ לליברפול. "השקפת עולמי היא שצריך לתת הזדמנות שנייה. הוא ריצה את עונשו והחזיר חובו לחברה. העולם מלא באנשים שמגיע להם צ'אנס".

בארטון הצטרף לניוקאסל תמורת 5.8 מיליון ליש"ט ביולי שעבר, לאחר התקרית שהייתה לו עם חברו לקבוצת מנצ'סטר סיטי, הקשר הצרפתי עוסמאן דאבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully