וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון ירה את הירייה הפסיכולוגית הראשונה

מאמן מנצ'סטר יונייטד התייחס לגילם המבוגר של שחקני צ'לסי, ועקץ את סקולארי: "אף אחד לא יכול לשפר את הרקורד של מוריניו"

לואיז פילפה סקולארי נמצא בימים אלו בג'ואנגז'ו, סין, במחנה אימונים עם קבוצתו החדשה צ'לסי. המאמן הברזילאי הגיע לסטמפורד ברידג' כמחליפו של אברהם גרנט, כשברזומה שלו זכייה בגביע העולם 2002 עם הסלסאו. אלכס פרגוסון, מאמן מנצ'סטר יונייטד, נמצא עם קבוצתו בדרום אפריקה, מרחק אלפי קליומטרים מסקולארי, אבל זה לא מונע ממנו לפתוח בסוג של לוחמה פסיכולוגית נגד הברזילאי.

"מוריניו זכה בשתי אליפויות רצופות, וניצח אותנו בגמר הגביע האנגלי. אף אחד לא יכול לשפר את הרקורד הזה. על צ'לסי לשחק כמו בשנים של מוריניו כדי להדאיג אותנו. לסקולארי יש מזל ששחקני צ'לסי מנוסים, וזה מה שהדאיג אותנו בעונה שעברה". כן, יש פה גם עקיצות מרומזות על גרנט.

פרגי אמנם החמיא לשחקני צ'לסי על ניסיונם הרב, אך גם שלח עקיצה בנושא. "אני לא אומר שהם זקנים, כי בכדורגל המודרני צריך לשחק גם בשנות ה-30 לחייך. אני פשוט אומר שבמעמד כזה בקריירה קשה כבר להשתפר".

"אני לא מכיר את סקולארי", חתם פרגוסון את הראיון, "אבל הוא מנוסה, זכה בגביע העולם ואימן את פורטוגל, ודברים אלה עומדים לזכותו".

* המגן קולו טורה נדבק במלריה, ככל הנראה בזמן שהותו בחופשה בחוף השנהב. לאחר שהצטרף למחנה האימון של קבוצתו ארסנל באוסטריה והונגריה, השחקן בן ה-27 לא חש בטוב, ופונה לבית חולים. "טורה שומר על רוח טובה", אמר דובר המועדון, "ספק רב אם יהיה כשיר לפתיחת העונה הקרובה". בשל מחלתו של טורה, המאמן ארסן ונגר ייאלץ להסתדר עם ארבעה מגינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully