וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרום עונה: דאלאס גברה על אלבה ברלין 84:89

נוביצקי הסתפק ב-8 נק', אך המאבריקס החדשים קיבלו בכורות טובות מקיימן (14 נק') וקוליסון (14 נק', 9 אס') וניצחו בגרמניה

לאחר ההפסד המפתיע של בוסטון לפנברחצ'ה/אולקר בטורקיה, החזירה הערב (שבת) דאלאס מעט מהכבוד לקבוצות ה-NBA כשגברה בגרמניה 84:89 על אלבה ברלין. דירק נוביצקי הנערץ אמנם שיחק 34 דקות אך הסתפק ב-8 נקודות בלבד (3 מ-9 מהשדה), ובכל זאת המאבריקס הסתדרו. בהמשך הלילה תפגוש ממפיס את ריאל מדריד, בעוד סיינה תנסה להפתיע את סן אנטוניו. במשחק טרום עונה על טהרת ה-NBA ייפגשו דנבר והקליפרס.

הגרמנים הובילו בפתיחה, אולם וינס קארטר ודארן קוליסון דאגו לבצע מהפך ולהעלות את דאלאס ל-23:29 ברבע השני. הרכז שהגיע מאינדיאנה בקיץ היה האיש הבולט של המאבס במחצית הראשונה, אותה סיימו כשהם מוליכים 39:45. ברבע השלישי פתחה קבוצת ה-NBA את היתרון הגדול ביותר שלה במשחק - 45:54, אלא שאלבה לא אמרה נואש, חזרה הרבה בזכות דיון תומפסון המצוין, וצימקה ל-67:65 בלבד, 9:30 דקות לסיום, ואז ל-84:82 בתוך הדקה האחרונה.

אלא שהגרמני הנוסף של דאלאס, כריס קיימן, ושון מריון, עם ריבאונד התקפה טיפוסי, דאגו למנוע הפתעה נוספת במשחקי טרום העונה שבין קבוצות NBA ונציגות אירופה. קיימן, קארטר וקוליסון הובילו את המנצחים עם 14 נקודות כל אחד, כשהרכז הוסיף 9 אסיסטים. מריון תרם 12 נקודות ו-11 ריבאונדים. בצד השני, 20 נקודות של תומפסון לא הספיקו לגרמנים החביבים, שנותרו עם המחמאות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully