וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנה: פנרבחצ'ה אולקר הפתיעה את בוסטון

הטורקים עקצו 91:97 במשחק ההכנה הראשון העונה ב-NBA, כשרומיין סאטו (24 נקודות) ובו מקאלב (21) בלטו. 13 לרונדו

בוסטון סלטיקס למדה הערב (שישי) עד כמה יש לה על מה לעבוד כחלק מההכנה לפתיחת העונה שלה. במשחק ההכנה הראשון העונה, הסלטיקס פגשו את פנרבחצ'ה אולקר בטורקיה, וזו סיימה עם ניצחון נהדר 91:97 בהופעה אדירה של בו מקאלב.

המארחים מאיסטנבול פתחו חזק את המשחק, כאשר כבר אחרי שש דקות דייויד אנדרסון העלה את פנר ל-8:18. למרות זאת, ג'ף גרין ורייג'ון רונדו לא איפשרו ליריבה לברוח ובסיום הרבע הראשון התוצאה עמדה על 26:27 בלבד לטורקים. אלא שברבע השני רומיין סאטו נכנס לעניינים, בעוד בוסטון התקשתה לייצר נקודות קלות ועד המחצית הפער שוב גדל ל-45:55 לפנרבחצ'ה אולקר.

מקאלב היה דומיננטי מאוד ברבע השלישי ויחד עם שלשה של בויאן בוגדנוביץ' בשלהי הרבע השלישי קיבלנו יתרון 72:79 לטורקים. בוסטון הצליחה להתקרב כשג'ף גרין קלע חמש נקודות רצופות והקטין לחמש בלבד, אבל סאטו סגר את הסיפור עם שלשה דקה לסיום והשאיר את הניצחון בבית.

סאטו סיים עם 24 נקודות לזכות פנרבחצ'ה, כולל שבעה ריבאונדים, בעוד מקאלב קלע 21 ובוגדנוביץ' הסתפק ב-11. בבוסטון ג'ארד סאלינגר וגרין קלעו 16 נקודות כל אחד, רונדו קלע 13 (ב-30 דקות) וג'ייסון טרי 12 (ב-20 דקות). ברנדון באס הוסיף תשע, פול פירס שמונה, קורטני לי שבע וקווין גארנט סיים עם שש (ב-15 דקות).

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully