וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם איקר קסיאס וז'וזה מוריניו בדרך לעימות נוסף?

בספרד מדווחים כי קפטן ריאל מדריד מתכוון לבחור בדל בוסקה למאמן השנה ולא במאמנו הפורטוגלי. עוד פרק במלחמה הקרה?

האם המלחמה הקרה בין איקר קסיאס לז'וזה מוריניו עומדת בפני פרק חדש? בספרד מדווחים כי שוערה של ריאל מדריד מתכוון לבחור במאמנו בנבחרת ויסנטה דל בוסקה למאמן השנה בעולם ולא במוריניו. מבחינת המחנה הפורטוגלי בחדר ההלבשה של האלופה, מדובר בפרובוקציה מכוונת נוספת, אחרי שקסיאס בחר בסרחיו ראמוס לשחקן השנה שלו ודירג את כריסטיאנו רונאלדו רק במקום השני.

שוער נבחרת ספרד איקר קסיאס והמאמן ויסנטה דל בוסקה עם הגביע. רויטרס
מעדיף את ויסנטה דל בוסקה על פני ז'וזה מוריניו. איקר קסיאס/רויטרס

פרננדו בורחוס דיווח ב'אונדה סרו' כי קסיאס מתכוון להעניק חמישה כוכבים לדל בוסקה, ורק לאחר מכן יבחר במוריניו ורוברטו די מתאו, בעוד במועדון היו מי שציפו כי יעניק את הקול שלו לרונאלדו ומוריניו בבחירות היוקרתיות. קסיאס עצמו הבהיר כי להצלחה של נבחרת ספרד יש עדיפות מבחינתו.

הסיפור הזה מצטרף למתיחות לכאורה הקיימת בין הצדדים עוד מהעונה שעברה, לאחר שקסיאס מיהר להרגיע את הרוחות שהתלהטו בין המועדונים ועשה זאת עם חבריו מברצלונה, קרלס פויול וצ'אבי, איתו הוא נמצא כעת באוביידו כדי לקבל פרס נוסף. במקביל, בספרד יש הטוענים כי ריאל כבר עוקבת אחר יורש פוטנציאלי לקסיאס, ובין היתר הוזכרו שמותיהם של דויד דה חאה וקספר שמייכל.

כזכור, רק לפני כשבועיים פרסם הקפטן של ריאל הודעה בדף הפייסבוק שלו, בה התייחס לשמועות בעניינו ואמר: "אמרו שאני ו'מו' לא יכולים לסבול אחד את השני. אם יש מישהו שאני מכבד יותר מכל אחד אחר זה את המאמן שלי, שהעלה את ריאל מדריד בחזרה על דרך המלך. הפרסומים בענייני לא ראויים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully