וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: עמותת האוהדים וקורנפיין על סף פיצוץ

הדירקטוריון שהיו"ר מנסה לגבש מוכן להעניק לעמותה 20 אחוז בעלות בלבד, וזו מסרה: "מופתעים ומאוכזבים. לא יקום ולא יהיה"

בעוד בית"ר ירושלים אמורה להגיש תקציב לבקרת התקציבים עד ה-13 לחודש ולהבטיח את עתידה בליגה, הצרה החדשה מגיעה דווקא מכיוון היחסים בין עמותת האוהדים ליו"ר איציק קורנפיין, ובפרט עם דירקטוריון אנשי העסקים אותו הוא מנסה לארגן. אנשי עמותת האוהדים שוחחו עם מספר אנשי עסקים שנכחו בפגישות קודמות ועודכנו על ידם כי אין רצון גדול לראות את העמותה כחלק מהמתווה, ובמקרה הטוב הם היו מוכנים לראות אותם עם 20 אחוז בעלות, מקסימום.

הערב (שבת) צפוי איציק קורנפיין לכנס את חברי הדירקטוריון הפוצנציאלי לפגישה שלישית בה ינסו לארגן קבוצת ניהול שתיקח חלק משמעותי מאחוזי הבעלות של בית"ר ירושלים. מעמותת האוהדים נמסר: "עמותת האוהדים מופתעת ומאוכזבת מאוד מהעובדה שאף אחד מהנוכחים בפגישה הערב לא טרח לשוחח עימה עד היום, להתייעץ עימה ולהיכנס עימה למו"מ בבניית המתווה לבעלות על בית"ר ירושלים בשנה הקרובה".

"היום העמותה היא קונצנזוס בקרב אוהדי בית"ר. גייסנו כמעט 2 מיליון שקל ונגיע לשלושה וארבעה מיליון שקל במהלך השנה", הוסיפה עמותת האוהדים. "כמו שנאמר עד עכשיו - העמותה לא תעביר את הכסף מבלי שיובטח כי תזכה לאחוזי בעלות משמעותיים והשפעה אמיתית בקבוצה. עמותת האוהדים היא הדבר הכי נכון עבורה והכי יציב שיכול להיות עבור המועדון בשנים הבאות - ולא אנשי עסקים שהיום הם בפנים ומחר הם בחוץ. מי שחושב אחרת יגרום לשבר גדול בין העמותה למועדון וירוקן את טדי מתוכן".

גורם נוסף בעמותת האוהדים הוסיף: "ניר ברקת כבר אמר שההשלכות של המיזם הזה הן הרבה יותר גדולות ממה שחשבו, הוא יהיה נוכח הערב ואנחנו מצפים ממנו שיעשה הכל כדי לדאוג שעמותת האוהדים תהיה הבסיס הגדול והיציב של בית"ר לשנים הבאות, בדיוק כמו שבהפועל תל אביב עושים".

ב-18:00 (5+ לייב): בית"ר ירושלים מול הפועל באר שבע

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully