וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - הפועל באר שבע: התרגשות ולחץ

שישה שחקנים ללא חוזה בשורות המארחת עשויים לשחק בגביע הטוטו (ש', 18:00, 5+ לייב).בבאר שבע: בכורה לאלישע לוי

בית"ר ירושלים תפתח מחר (שבת, 18:00, 5+ לייב) את העונה שלה במשחק גביע הטוטו מול הפועל באר שבע, אולם אי הוודאות ממשיך לרחף מעל המועדון ומעל ראשי השחקנים, כאשר שישה מהם עדיין ללא חוזים לעונה הבאה ואילו שאר השחקנים לא זכו למשכורות כבר שלושה חודשים. השחקנים מנסים לשדר אווירה חיובית, אבל ככל שמתקרבים לפתיחת הליגה אפשר להרגיש את הלחץ, בעיקר אצל אלה שאין להם חוזה, כשאחד מהן אמר: "אני מעריך שבמשחק הבא כבר לא אשחק אם לא יהיה לי חוזה. בסופו של יום זאת קריירה ואי אפשר לקחת כל כך הרבה סיכונים. אני מקווה שבשבוע הקרוב דברים יתהפכו אחרת גם השחקנים כאן ייאבדו סבלנות".

מקצועית, אלי כהן שמח על השינוי בתקנון שמאפשר לו לשתף את כל מי שסיים את העונה שעברה בקבוצה גם אם אין לו חוזה, מה שאומר שתומר בן יוסף, דן אייבנדר, שי חדד ועמית בן שושן יעמדו לרשותו. חן עזריאל וחיים מגרלשווילי מחזיקים בחוזה במכבי חיפה ולכן לא יוכלו לשחק. כהן יעלה עם המערך אותו תירגל במחנה כאשר את חיים מגרלשווילי צפויים להחליף אביתר ברוכיאן או שי חדד.

הרכב משוער: אריאל הרוש; שי חדד (אופיר קריאף) ,תומר בן יוסף, מתן בראשי, אביתר ברוכיאן:קובי מויאל, דן אייבינדר, דריו פרננדז, אבי ריקן, עמית בן שושן: ערן לוי.

בבאר שבע: וויליאם סוארס ישמש כקפטן

אחרי לא מעט לבטים ושיחות בין חברי הנהלה, בהפועל באר שבע החליטו סופית: וויליאם סוארס יהיה הקפטן בעונה הקרובה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקשר הועדף על פני עודד גביש שכבר הוצג כקפטן במסיבת העיתונאים הרשמית לפתיחת העונה. לאחרונה נערכה שיחה בעניין בין הבעלים אלונה ברקת והמנכ"ל אסי רחמים לגביש. לשחקן הובהר כי סוארס מקבל עדיפות כקפטן והשחקן קיבל זאת בהבנה ואף תמך בהחלטה. אחת הסיבות לכך היא שבמועדון ציפו מגביש לקחת יותר אחריות בנושא הראיונות לתקשורת. "גביש מעדיף להישאר צנוע, פחות להתראיין ויותר לעבוד. היינו צריכים מישהו שיעמוד בחזית", הסביר גורם במועדון את אחד השיקולים בהחלטה.

באר שבע תפתח מחר (שבת, 18:00, 5+ לייב) רשמית את העונה ואלישע לוי יעמוד במבחן הרשמי הראשון שלו כמאמן הקבוצה מבחינת ההרכב. אביתר אילוז הועדף על פני קלמי סבן בעמדת המגן הימני, כשבויאן מרקוביץ', הרכש הטרי מבוסניה, יפתח כבלם לצידו של עודד גביש. המשמעות: סוארס יפתח כקשר אחורי. עד שיגיע קשר זר, לוטם זינו יפתח בעמדת הקשר האחורי.

במקביל, נמשך המשא ומתן מול הקשר הקנייתי פטריק אוסיאקו. הפער כרגע לא גדול, אבל שני הצדדים ייקחו החלטה סופית בתחילת השבוע. רפי דהן, גיא סבע ורועי קהת עדיין ברשימת המועמדים לקבוצה ובמועדון מקווים שכבר בשבוע הבא תתקבל החלטה במכבי תל אביב, שתסלול את מעברו של אחד השחקנים, או יותר, לקבוצה. תומר סויסה יפתח בהרכב וישחק מעט אחרי דובב גבאי. "בהתקפות הוא חלוץ, בהגנה הוא יירד למטה ויעזור לקשרים", הסבירו במועדון.

הקשר סיראז' נאסר, לו הוגשה הצעה לחתום על הארכת חוזה, טרם הגיע עם ההנהלה לסיכום. השחקן לא יתלבש למשחק ובשבוע הבא צפויה פגישה נוספת במטרה ליישר את ההדורים בין הצדדים. כזכור, לשחקן חוזה לעונה נוספת אבל הוא מסרב לחתום בינתיים מפני שבתום העונה הבאה הוא יוכל לצאת לאירופה ללא תמורה.

הרכב משוער, הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, אביתר אילוז, בויאן מרקוביץ', עודד גביש, אופיר דוידזאדה, לוטם זינו, וויליאם סוארס, וויליאם נג'ובו, ניקולאס פלצ'וק, תומר סוויסה, דובב גבאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully