וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "הניסיון של קשטן מוכיח את עצמו"

המתח בין שחקני האדומים למאמן מתחיל להתפוגג, שחקן: "אנחנו צוברים ביטחון". אדל: "מוקדם לדבר על אליפות"

את הבוקר לאחר הניצחון על הפועל באר שבע (0:2) וההעפלה למקום הראשון, פתחו בהפועל תל אביב עם הרבה מאוד חיוכים ואופטימיות לקראת המשך העונה. האדומים יודעים שלא הציגו יכולת מבריקה, אבל בניגוד למתחרות שלהם בצמרת הם נותרו לא מנוצחים, והטיפוס לפסגה התחיל להפיג את המתח בין דרור קשטן לשחקניו.

"יש עלינו עומס מטורף", אמר היום אחד השחקנים. "אבל לקשטן יש המון ניסיון וראינו אתמול שהעובדה שהוא לא נתן לשחקנים לנוח הוכיחה את עצמה ורק אנחנו בין הגדולות ניצחנו. כולם יודעים שהיכולת הזו לא מספיק משכנעת, אבל ככל שהמשחקים עוברים אנחנו צוברים ביטחון".

גם השוער אפולה אדל נשמע אופטימי מאוד אחרי המשחק: "היה לנו מאוד קשה מול באר שבע, אבל הכי חשוב שניצחנו. אני לא יודע אם סבלנו מעייפות במחצית השניה, כי לחצנו ובאר שבע הגיעה רק לשתי הזדמנויות, אבל זה מאוד קשה להתכונן לכל משחק רק יומיים, ובמיוחד לשחק בחום הזה שהוא גם הוא משפיע על העייפות". השוער היה מופתע מהעובדה שהפועל עלתה למקום ראשון אבל סירב להתלהב מכך: "זה נחמד, אבל זה לא משמעותי וזה עדיין מאוד מוקדם מלדבר על אליפות. אנחנו חייבים להמשיך לנצח ואז בסוף נראה אם יהיה לנו סיכוי לקחת את האליפות".

למרות הקריאות של האוהדים כנגד ההנהלה אתמול על העובדה שהיא מסרבת להביא חיזוק למאמן, הבעלים אלי טביב עדיין חושב שהסגל הנוכחי מספיק בכדי להילחם גם האליפות ולהצליח באירופה ולכן שחקנים נוספים לא אמורים להגיע בינתיים. קשטן התבטא בנושא בסיום: "הסגל הזה יספיק עד ינואר ואם היה מישהו רלוונטי להביא שהיה בר ביצוע הוא היה כבר בקבוצה". לעומת אמש קשטן כן צפוי לעשות שוב רוטציה במשחק מול הפועל חיפה ונראה כי סלים טועמה, שהכניס אמש תנופה גדולה למשחק של הקבוצה, ישוב אולי להרכב וכמוהו גם שי אבוטבול.

בהנהלת הקבוצה דוחים את הטענות על כך שטביב עדיין לא הביא תעודת יושר מארצות הברית בכדי להפוך לבעלים הרשמיים של המועדון, ואמרו בנושא אתמול: "יש לאלי את כל המסמכים הרלוונטים ובקרוב הם יוגשו. אם למישהו בהתאחדות תהיה בעיה איתם, אז הקבוצה תירשם על שם הבת שלו במקרה הכי גרוע. אלי יהיה פה עוד שנים ארוכות".

שערים מאוחרים נתנו להפועל ת"א ניצחון דרמטי 0:2 על ב"ש
קשטן מסופק מהטיפוס לפסגה: "כשיש סבלנות, יש הצלחה"
הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully