וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרור קשטן: "כשיש סבלנות, יש הצלחה"

מאמן הפועל ת"א מרוצה מהניצחון על ב"ש. אלרואי כהן לא שותף וזעם על הספסל. קלינגר: "יום אחד אלמד אתכם מהי נחישות"

נמרוד סונדרס

צילום ועריכת וידאו: דרור פיקלני


הפועל תל אביב עבדה קשה הערב (רביעי) במשחקה הביתי מול הפועל באר שבע. 85 דקות לחוצות מאוד עברו על האדומים בבלומפילד, עד שהראש של פרנסמן מצא את הרשת וחמש דקות אחר כך, עוד כדור חופשי של טועמה הלך פנימה והפועל ניצחה, 0:2. החניכים של קשטן עולים למקום הראשון בטבלה וביום בו גם מכבי תל אביב וגם מכבי חיפה מפסידות, זה בהחלט הישג מבחינתם. הכדורגל של הפועל לא היה טוב, אבל האופי הגיע בזמן והספיק.

דרור קשטן: "היה קשה אבל הסתיים מתוק"

פרנסמן, שכבש את השער הראשון, התפנה לסכם: "לא שיחקנו את הכדורגל הכי טוב בעולם, אבל התוצאה הלכה לטובתנו והעיקר שיצאנו עם הנקודות. באופן אישי, אני מרוצה מאיך ששיחקתי ושמח על הגול שכבשתי, הוא הגיע ברגע הכי נכון. לא נתנו הרבה הזדמנויות לבאר שבע לכבוש".

הבלם לא פתח את העונה בהרכב, אבל חזר והיום הוא קנה את מקומו: "גם כשלא שיחקתי, עודדתי את כולם. כקבוצה, אנחנו תמיד מנסים להתפתח ולהפסיד רק שתי נקודות בחמישה משחקים זה הישג לא קטן".

המאמן דרוד קשטן לא יכול להיות מרוצה מהדרך בה הפועל נראתה במשחק, אבל הוא מצא את הדברים החיוביים: "היה קשה, אבל הסתיים מתוק. הפועל ת"א צריכה לדעת לשחק מול קבוצות שמתגוננות מולה. כמו בכל דבר, כשיש סבלנות יש הצלחה והסבלנות משתלמת בתוך ומחוץ למגרש. לכל אורך המשחק השליטה הייתה בידינו. יש לנו שישה משחקים בשבועיים וחצי, אבל אנחנו לא מתלוננים".

קשטן נשאל לגבי סירובו של הבעלים אלי טביב להביא עוד חיזוק לקבוצה והגיב: "לא היה משהו רלוונטי על הפרק, אם היה משהו בר ביצוע, אני מאמין שהיינו מביאים אותו. בינתיים עד ינואר הסגל הזה ישאר והוא יספיק".

אלרואי כהן לא נכלל בהרכב ולא עלה גם בתור אחד משלושת המחליפים. כשהבין זאת, הוא השליך בזעם את חולצת המחליפים על הספסל. קשטן העדיף להתעלם מהאירוע: "לא ראיתי ולכן אני לא מעוניין להגיב".

קלינגר: "ראינו רצון והקרבה. מודה לקהל שהגיע"

בבאר שבע, סוגרים משחק חמישי בלי נקודה מפתיחת העונה ומד הלחץ רק ממשיך לעלות. המאמן ניר קלינגר היה מתוסכל מאוד מההפסד הדרמטי: "לא היינו צריכים לספוג את השער הראשון. כשאתה מגיע מול הפועל תל אביב בבלומפילד למצבים בדקות הסיום אתה חייב לכבוש. ברגע שהחמצנו שניים שלושה מצבים שהיו לנו, המצב היה שביר מאוד".

למרצ'ין צבאי, השוער הפולני של באר שבע, היה חלק גדול מאוד בשני השערים, אך המאמן העדיף לא להפנות כלפיו אצבע מאשימה: "השער הובקע מטעות של כל ההגנה ואם היינו דוחפים קדימה לא היה שער ולא היה כלום. זה לא משנה מי אשם כולנו קבוצה", אמר קלינגר, שחיפש גם דברים טובים, "שחקנים נתנו יותר מעצמם וראינו רצון גדול והקרבה. לצערי זה לא הסתיים עם ניצחון או נקודה, אבל ניקח מהמשחק את הדברים האלה. מלוא האחריות היא שלי ואני רוצה להודות לקהל שהגיע לכאן ועודד אותנו, אני חושב שנתנו להם סיבה לעשות זאת כמעט לכל אורך המשחק.

קלינגר גם דיבר על היחס התקשורתי כלפיו: "אני לא כועס על אף אחד, אפילו לא על הלינץ' התקשורתי שנעשה בי בשבוע האחרון. יום אחד אני אלמד אתכם מהי נחישות".

הפועל ת"א בוואלה! ספורט

הפועל ב"ש בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully