וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב ניצחה 0:2 את הפועל באר שבע

הפועל תל אביב עלתה למקום הראשון בטבלה. פרנסמן (85) וטועמה (90) כבשו משתי טעויות של שוער באר שבע צבאי

הפועל תל אביב העפילה הערב (רביעי) למקום הראשון בליגת על, חמישה מחזורים מפתיחת העונה. ההפסד של היריבה העירונית מכבי, 3:1 מול העולה החדשה מרמת השרון, שירת את החניכים של דרור קשטן, שידעו החל מהדקה ה-60, כי ניצחון על הפועל באר שבע נטולת הנקודות יציב אותם בראש הטבלה.

הבעיה של האדומים הייתה, שמהצד השני עמדה הפועל באר שבע הלחוצה, שהגיעה לבלומפילד עם ארבעה הפסדים בארבעה משחקים וניסתה להתגונן עם כל מה שיש לה. הקבוצה מהדרום סירבה לקבל על עצמה עוד הפסד, שמרה היטב ומדי פעם כמעט עקצה במתפרצות.

בדקה ה-85, כשהפועל כבר נראתה אבודה, הרמה של שי אבוטבול מצאה את הראש של ביוואן פרנסמן, שניצל יציאה רעה של שוער באר שבע מרצ'ין צבאי וכבש. חמש דקות חלפו וכדור חופשי של טועמה עבר את כולם ונכנס. הפועל מנצחת והיא במקום הראשון, באר שבע תחפש נקודות מול מכבי תל אביב בשבת הקרובה.

בואו לדבר איתנו על המשחק בפייסבוק

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב תופס את עודד גביש שחקן הפועל באר שבע. נמרוד סונדרס
גביש ובאר שבע עשו חיים קשים לדמארי והפועל תל אביב/נמרוד סונדרס

רועי גורדנה הפצוע לא שיחק בהפועל תל אביב וחסרונו הורגש, כשהאדומים הציגו משחק נרפה וחסר יצירתיות. גם כניסתם של סלים טועמה ושי אבוטבול במהלך המחצית השנייה לא שינתה את התמונה, עד לדקות הסיום. מנגד, מגיעה מילה טובה לחוליית ההגנה הבאר שבעית, ובעיקר לאבי יחיאל ושמעון הרוש, שלא התבטלה מול ההתקפה של הפועל תל אביב. לצערה, צבאי שוב הוכיח שלא ניתן לסמוך עליו, כששני השערים היו באשמתו המלאה.

החניכים של קשטן דווקא פתחו חזק מאוד, כשנוסא איגייבור מטווח את השער וטוטו תמוז נמרץ כרגיל, אלא שלאט לאט ראתה באר שבע שהשד לא כל כך נורא ויצאה קדימה. קשטן ניסה לשנות מספר דברים אחרי ההפסקה, אבל באר שבע הייתה יותר קרובה לשער, כשהמחליף יוסף אבו לאבן, שכבש בשבת האחרונה, החמיץ שני מצבים נהדרים, בעוד הקהל המקומי הביע את חוסר שביעות רצונו מרמת המשחקים של האדומים.

חמש דקות לסיום, כשנראה היה שהפועל תאבד את ההזדמנות שלה להעפיל למקום הראשון, כדור חופשי של אבוטבול עלה למרכז הרחבה, צבאי יצא בצורה רעה מאוד ופרנסמן החליק פנימה עם הראש. הפועל נרגע מעט אחרי השער וכדור חופשי של טועמה בדקה ה-90 עבר את כל הרחבה מצד לצד ונכנס, כשגם השער הזה היה באשמתו של צבאי. בעוד שהפועל תל אביב עולה לפסגה לראשונה העונה, באר שבע נותרת ללא נקודות משחק חמישי ברציפות.

לדף המשחק בוואלה! ספורט

מחצית ראשונה

דקה 1: איגייבור לא חיכה הרבה, הגיע לריבאונד וירה מחוץ לרחבה. צבאי היה במקום והדף לקרן, אותה נגח פרנסמן מעל המשקוף. פתיחה טובה לאדומים.

דקה 17: עבאס לקח את הכדור במרכז המגרש, חמק מאדלי וקינגסטון ושיחרר בעיטה, שעברה מעל השער.

דקה 21: מתפרצת של הפועל תל אביב, איגייבור העביר לתמוז במרכז הרחבה. יחיאל גלש וחילץ ברגע האחרון. באר שבע יצאה למתפרצת מהעבר השני ונאסר כמעט מצא את המסגרת של אדל.

דקה 32: קרן טובה של עבאס הגיע לראש של אורמוש בפינה הקרובה. צבאי היה במקום וקלט את הכדור.

דקה 36: הפועל חוזרת על אותו התרגיל. עוד קרן של עבאס, עוד נגיחה של אורמוש, הפעם סנטימטרים מהקורה. הפועל מתקרבת ליתרון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

מחצית שנייה

דקה 50: פריצה של תמוז באגף שמאל, בסופה הוא מצא את איגייבור חופשי לגמרי, 5 מטרים מהשער. הניגרי בעט החוצה.

דקה 56: נאסר לא התחשב בחמישה אדומים שהקיפו אותו, כידרר ביניהם ואוציה לקינגסטון, שבעט חלש לידיים של אדל.

דקה 75: איגייבור ניסה מרחוק, כדור חזק אבל גבוה. הפועל לא מוצאת את הפירצה.

דקה 80: המחליף אבו לאבן הגיע למצב טוב ובעט שטוח, אדל ירד לכדור וקלט. לא עברה חצי דקה ושוב אבו לאבן, לבד לגמרי במרכז הרחבה, בעט החוצה.

דקה 85: גול! איזה שער דרמטי. אבוטבול הרים כדור לא טוב, צבאי יצא בצורה נוראית ופרנסמן החליק עם הראש, רגע לפני שהשוער הדף. 0:1 להפועל תל אביב.

דקה 90: גול! כדור חופשי של טועמה עבר את כל הרחבה ונכנס לפינה הרחוקה. עוד טעות גדולה של צבאי. 0:2 להפועל.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, מריו פצ'אלקה, גל שיש, אביחי ידין (שי אבוטבול, 67), מחמוד עבאס (מהראן לאלה, 64), מירקו אורמוש (סלים טועמה, 56), נוסא איגייבור, טוטו תמוז, עומר דמארי.

הפועל באר שבע: מרצ'ין צבאי; אבי יחיאל, עודד גביש, ויליאם סוארס, שמעון הרוש; לארייה קינגסטון, ריאן אדלי, אביתר אילוז (אמג'ד סלימאן, 84), יוסי שבחון; סיראז' נאסר (אופיר דוידזאדה, 77), עידו אקסברד (יוסף אבו לאבן, 64).

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. נמרוד סונדרס
שלוש נקודות ומקום ראשון לאדומים/נמרוד סונדרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully