וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איציק קורנפיין: "דדש עשק את בית"ר במשך שנים"

8.7.2011 / 12:48

היו"ר תוקף: "דדש חייב מיליונים לקבוצה". על הביקורות: "השוו אותי לקדאפי ומובארק. לא יכול לקצץ לברוכיאן ובן שושן"

יו"ר בית"ר ירושלים איציק קורנפיין התראיין היום (שישי) לרדיו ירושלים, תקף את האנשים המבקרים אותו והתייחס למצבה המדאיג של בית"ר. "בתקשורת הישוו אותי השבוע לקדאפי ומובארק ולא האמנתי שזה יגיע למצב כזה", זעם קורנפיין. "מדברים על המשכורת שלי? משה דדש במשך שנים עשק את בית"ר ירושלים ועל אברהם לוי אני בכלל לא רוצה לדבר. מאיר פניג'ל הוא היחידי שאפשר להבין כי אחרי שנים שהם לקחו שמונה מיליון שקל בשנה הם לא מקבלים כסף על בית וגן.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

יושב ראש בית"ר ירושלים איציק קורנפיין. ברני ארדוב
"כל ירושלים יודעת מה אברם לוי עשה ויש לי הסכם שלו שהוא מרוויח מאות אלפי שקלים, אז שלא יספר סיפורים". קורנפיין/ברני ארדוב

"מה קרה עם דדש? זה מה שמדהים אותי בעניין, אני פניתי אליו וביקשתי שיעזור. שבועיים אחרי שנפגשנו הוא אמר לי שהמצב קשה והוא לא מצליח לגייס עשרות אלפי שקלים. הוא יכול לדבר על המשכורת שלי? הוא חייב מיליונים לקבוצה על פי החלטת בית משפט. איפה כל אלה שאומרים שהם אוהדי בית"ר ואף פעם לא הרימו טלפון והציעו לבוא לעזור? אומרים שאני מטרפד עסקאות? אני מעביר אנשים ישירות לעורך הדין של גאידמק, ישראל שלו, ואפשר לבדוק את זה. בשנה האחרונה אני לא מעורב במו"מ עם אנשים הרוצים לרכוש את הקבוצה".

לגבי דחיית שכרו בשנה אמר: "זה לא היה תגובה למשהו אלא תכנית שיש כבר מספר שבועות. אנחנו רוצים לראות איך אפשר לקיים את הקבוצה בלי הזרמת כספים של בעל בית. שואלים למה לא עושים קיצוץ רוחבי? אני הורדתי את התקציב מ-130 ל-30 מיליון שקל בעונה אחת. פרט לשניים-שלושה חוזים, כל החוזים הם כאלה שאי אפשר להשיג - הם מצוינים. מוסרית אני לא יכול לקצץ לאבירם ברוכיאן ועמית בן שושן, אחרי שקיצצו 50% לפני שנתיים. אולי מישהו אחר היה יכול, אני מוסרית לא יכול לעשות את זה".

לגבי התדמית שלו שנפגעה אמר קורנפיין: "מי שיושב על הקופה ויש לו כסף לחלק הוא תמיד ייראה טוב. אי אפשר לנהל את הקבוצה במצב הזה ושאנשים לא ייפגעו. בכל מקום אחר הייתי אמור להיות יקיר ירושלים. אבל אנשים כמו אברהם לוי, שקיבל מאות אלפי שקלים פיצויים בהסדר פשרה חתום, בא ודרש ממני עוד כסף ואני סירבתי לעשות משהו כזה. אברם יכול להגיד שהוא הרוויח 5,000 שקל בחודש? אי אפשר לעשות מיליונים מ-5,000 שקל בחודש. כל ירושלים יודעת מה אברם לוי עשה ויש לי הסכם שלו שהוא מרוויח מאות אלפי שקלים, אז שלא יספר סיפורים".

קורנפיין התייחס גם למעבר האפשרי של חן עזריאל למכבי חיפה: "התבקשנו במשך כל הקיץ לא למכור שחקנים שלנו על ידי האנשים שניהלו מו"מ עם נציגיו של ארקדי. נכון להיו,ם אין מו"מ שיכול להבשיל לידי עסקה ונותרנו עם שתי אופציות, האחת למכור את חן עזריאל ולדחות תשלומים, והשניה פנייה לעזרת בית המשפט. אני מבין את הכעס של אריאל הרוש ומשפחתו על כך שמכבי חיפה מאוד רצתה אותו וסירבתי, אבל הסברתי גם לאביו שזאת הייתה סיטואציה אחרת ובזמנו ההחלטה הייתה לא לשחרר שחקנים. נכון להיום השחקן היחידי שיש התעניינות רצינית לגביו הוא חן עזריאל וההעברה שלו למכבי חיפה. אם עזריאל יימכר אולי נעשה מהלך ונצליח להעביר תקציב ראשוני ולבקש ארכה. אחרת, לא יהיה מנוס מפנייה לבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully