וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: חן עזריאל דרש 20 אחוז ממכירה עתידית

8.7.2011 / 9:24

סלע המחלוקת: החלוץ דרש לעגן סעיף יציאה נמוך ואחוזים אם יימכר. הצדדים מנסים להגיע לפשרה. דוידוביץ' בספק לבוראץ

המשא ומתן לצירופו של חן עזריאל, מלך השערים של בית"ר ירושלים בעונה שעברה, למכבי חיפה, טרם הבשיל. במסגרת המגעים מול האלופה, דרש החלוץ לקבל 20 אחוז ממכירה עתידית שלו לקבוצות בחו"ל וכן סעיף יציאה נמוך. הנושא הזה הוא זה שגרם לעיקר המחלוקת בין הצדדים ולעיכוב בשלב המשא ומתן.

למרות זאת, ההערכות בחיפה אופטימיות ומדברות על כך שייתכן שהשחקן ילבש את המדים הירוקים כבר בתחילת השבוע. יחד עם זאת, כפי שפורסם בוואלה! ספורט, אם עזריאל לא יגיע לחיפה מכל סיבה שהיא, האלופה תנסה לצרף את שלומי ארבייטמן מגנט.

יניב קטן במסע"ת: "שמתי את האגו בצד"

דודו דהאן: "מבחינתי חן עזריאל חוזר לבית"ר ירושלים"

חיפה, אגב, הציעה לשחקן שכר חודשי של 30 אלף שקל, בעוד שעזריאל דרש באמצעות סוכנו, דודו דהאן 50 אלף, לאחר שיום קודם כבר סוכם בעל פה נושא השכר. יש לציין שמאז חיפה העלתה את הצעתה אבל עיקר המחלוקת לא נובעת מעניין השכר ובסביבתו של השחקן מעריכים שהנושא הזה ייסגר.

ניר דוידוביץ' נמצא בספק לקראת המשחק מול בוראץ הבוסנית באמצע השבוע הבא במוקדמות ליגת האלופות. השוער נפצע במחנה האימונים בברכו נגד דינמו בוקרשט, ובמידה ולא יהיה כשיר, בויאן שראנוב יהיה זה שיפתח במקומו.

החלוץ הניגרי אוצ'ה נוופור שהיה אמור להגיע למבחנים לאחר שהוצאה לו ויזה, הודיע ברגע האחרון למאמן אלישע לוי שהגעתו תתעכב. בראדלי חרובלר עשוי להגיע בהמשך. המאמן ממשיך לחפש מחליף לחלוץ ולדימיר דבאלישווילי, למרות שייתכן מאוד שהחלוץ יפתח מול בוראץ הבוסנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully