וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו דהאן: ”מבחינתי חן עזריאל חוזר לבית”ר ירושלים”

אחרי שסוכמו כבר תנאי השכר של החלוץ במכבי חיפה, נותרו מספר מחלוקות. דודו דהאן: ”בטוחים ששחר יגשר על הפערים"

לידיעה הראשונית על מועמדות עזריאל למכבי חיפה

חן עזריאל עדיין אינו שחקן של מכבי חיפה וכעת קיים ספק גדול אם המהלך לצירופו יושלם. מלך השערים של בית"ר ירושלים בעונה החולפת כבר סיכם אתמול (רביעי) את מרבית פרטי העברתו לשורות הירוקים, אבל בתום שיחות שנערכו היום בין השחקן ליעקב שחר, עדיין לא הושגה הסכמה, כשנותרו עדיין מחלוקות שמונעות ממנו להגיע לכרמל.

דודו דהאן, סוכנו של השחקן, הודיע: "המשא ומתן לא הבשיל בינינו למכבי חיפה. אם חן לא ישחק בחיפה, הוא יחזור לבית"ר ירושלים ויהיה שחקן שלה לטוב ולרע. אנחנו בטוחים ששחר יידע לגשר על הפערים".

בין השאר מתברר כי חיפה הציעה 120 אלף דולר, בעוד סוכנו של השחקן, דודו דהאן דורש 50 אלף דולר נוספים לשכרו. כמו כן, קיימת מחלוקת סביב מספר סעיפים בחוזה, ביניהם סעיף השחרור לחו"ל. בחיפה טענו כי לא מדובר בסעיפים מהותיים, אך הם מפרידים בין הסיכום שהושג אתמול לגבי רוב תנאיו לבין חתימה. כזכור, אתמול סוכמה העברתו של החלוץ בין המועדונים, אך האחרון ביקש להיפגש עם סוכנו לפני שתתקבל החלטה.

הירוקים הציעו לשחקן חוזה ארוך טווח לשלוש או ארבע שנים בשכר של כ-120 אלף דולר לעונה, כפול משכרו בבית"ר בעונה שעברה. היום נערכה פגישה נוספת כדי לסגור את הפרטים האחרונים, ביניהם סעיף היציאה לחו"ל. דמי העברה אמורים לנוע סביב 800 אלף דולר. בית"ר ירושלים דרשה תחילה מיעקב שחר מיליון דולר תמורת השחקן, בעוד האחרון הציע מחצית מהסכום בלבד, אך ככל שהשיחות התקדמו, הפערים הצטמצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully