וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב קטן: "שמתי את האגו בצד בפרשת דוידוביץ'"

7.7.2011 / 18:30

קפטן חיפה הבהיר שהמחלוקת עם השוער מאחוריו. יעקב שחר: "התקציב הוא 45 מיליון ש"ח, לא נביא את בן דוד של מסי"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן דוד

מכבי חיפה ערכה הערב (חמישי) את מסיבת העיתונאים הרשמית שלה לקראת פתיחת העונה בהשתתפות הנשיא יעקב שחר, המאמן אלישע לוי והקפטן יניב קטן, שדיברו על הציפיות שלו מהסגל החדש של הירוקים העונה. במחנה האימונים שערכה בזלצבורג הפסידה חיפה בשלושה ממשחקי ההכנה שלה - 1:0 לראפיד בוקרשט, 2:0 לשחטאר דונייצק ו-2:1 לדינמו בוקרשט, וניצחה פעם אחת - 0:2 את ויקטוריה פילזן.

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

קשיים במו"מ בין חיפה לחן עזריאל

שחקני מכבי חיפה מוצגים, ויאם עמאשה (ימין), דלה ימפולסקי, בויאן שראנוב, יוריצה בוליאט, חיים מגרלשווילי. אדריאן הרבשטיין
קבלו את השחקנים החדשים של האלופה/אדריאן הרבשטיין

במסיבת העיתונאים הציגו הירוקים את שחקני הרכש וויאם עמאשה, דלה ימפולסקי, חיים מגרלשווילי, יוריצה בוליאט ובויאן שראנוב. על הכוונת של המועדון עדיין נמצא חן עזריאל שהיה על סף סיכום אך המשא ומתן עם סוכנו נתקל בקשיים ביממה האחרונה, וברשימת המועמדים הזרים לחזק את החלק ההתקפי נמצא גם קאטלגו 'מפלה, חלוץ מאמלודי סאנדוונס ונבחרת דרום אפריקה.

הנשיא יעקב שחר בירך את נציגי נייקי, הספונסרית החדשה של הקבוצה, ואמר: "הייתה לנו עונה טובה, וכמו בכל שנה גם הפעם נתמודד על כל התארים. אנחנו עושים את זה לא רע, שחקנים באים והולכים אבל כשיש רוח ויש קו יש גם תוצאות. גם השנה הבאנו ארבעה שחקנים חדשים בעמדות חיוניות לנו, ויכול להיות שיצטרפו עוד שחקנים".

לגבי המשא ומתן עם חן עזריאל אמר שחר: "הגענו להבנות עם בית"ר על העברת השחקן, עוד לא הגענו להבנות עם נציגיו של השחקן. אם נגיע בימים הקרובים הוא יעבור ואם לא אז לא". על המאזן הכספי של הקבוצה אמר שחר: "השנה התקציב שלנו הוא 45 מיליון שקלים, לעומת 38 מיליון בשנה שעברה. עזבו שחקנים ואנחנו מחפשים במקומם שחקנים חדשים בהתאם לבקשה של אלישע".

על הגדלת התקציב כדי להגיע לשלב הבתים בליגת האלופות אמר שחר: "אני למדתי מההשתתפויות הקודמות שלנו בליגת האלופות שקבוצות שעשו מאמצים להגיע והגדילו את התקציב שלהן לשם כך לא תמיד עמדו במשימה ולפעמים גם פשטו רגל. אנחנו לא מביאים את הבן דוד של מסי או את האחיין של שחקן כזה או אחר. אנחנו רק מעבים את הסגל כדי לעמוד במשימות שלנו העונה וזה לא מבטיח לנו להגיע לליגת האלופות".

על פרשת 'הכדור המרכזי' אמר שחר: "זה לא נעים לראות את הכותרת האלה, ובואו לרגע אחד נעשה רגיעה במצב, עוד לא האשימו אף אחד. יש חשדות וכותרות אבל בואו לא נשפוט אותם כאן ואנחנו מקווים שכל הדיבורים יירגעו וההר יוליד עכבר. אני מקווה שבהתאחדות יפנימו את הצורך לפקח בקפדנות בנושא".

אלישע לוי הוסיף: "נעשה הכל כדי לקלוט את השחקנים החדשים בצורה הטובה ביותר. במכבי חיפה תמיד בונים על מאגר שחקנים צעירים שמשתלבים. בקבוצת כדורגל יש מחזוריות, זה רק עניין של זמן עד שכולם מקבלים את הניסיון. אתה אף פעם לא יכול להיות מוכן למשחק בשלב כל כך מוקדם של העונה, אבל מול בוראץ' זה צריך להספיק. הקהל שלנו ידחוף אותנו ואני מקווה שנדע להתגבר ולהצליח כמו בשנה שעברה".

יניב קטן התייחס לסכסוך עם ניר דוידוביץ' ואמר: "בתור קפטן יש לי אחריות די גדולה. אותי לימדו שכשיש בעיה מסוימת צריך לפתור אותה בתוך המועדון. את מה שהיה לי להגיד אמרתי לניר בארבע עיניים. הייתה לי שיחה עם אלישע ועם יענקל'ה, וטובת המועדון צריכה להיות מעל הכל, שמתי את האגו שלי בצד ומבחינתי הסיפור הזה נגמר. אני לא אתן שמשהו יפגע במרקם החברתי שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully