וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק על עונה שלמה?

מכבי תל אביב תשחק הערב (חמישי, 21.45, ערוץ 10) במדריד על המקום הראשון בבית. כמה הוא הוא באמת חשוב להמשך הדרך, ואילו סכנות יכולה לגרום נפילה למקום השני בבית המוקדם?

אין ספק כי המשחק של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד הערב (חמישי, 21:45, ערוץ 10) הוא החשוב ביותר בעונה של הצהובים עד כה. ניצחון של דיוויד בלאט ושחקניו יקרב אותם מאוד אל עבר הבטחת המקום הראשון בבית ג' ויסדר להם הגרלה הרבה יותר נוחה בשלב הבתים הבא. יש לציין כי שתי קבוצות יעפילו משלב הטופ 16 אל ההצלבה, ומשם המחסום האחרון שיפריד בין האלופה הישראלית והפיינל פור יהיה שלב נוק-אאוט מול יריבה כזו או אחרת. כך או כך, ברור כי ניצחון על הבלאנקוס יהפוך את המשך הדרך של מכבי באירופה להרבה יותר נוח, בעוד הפסד בפער גבוה מ-6 נקודות (במשחק הראשון הצהובים ניצחו 82:88), יהפוך ככל הנראה את השלב הבא למסובך מאוד.

בהנחה ומכבי תל אביב תצא מנצחת הערב ותסיים בסופו של דבר ראשונה בבית ג', היא תימנע ממפגש עם שתי הקבוצות החזקות ביבשת עד כה - צסק"א וברצלונה המושלמות - בשלב הבא. במקרה כזה, האיום המשמעותי יגיע מסגניות הבתים: פנאתינייקוס צפויה לסיים שניה בבית ב', סיינה נלחמת עם קאזאן על הסגנות בבית ד', ואילו בבית א' אחת מבין קאחה לבוראל, פנרבח'ה/אולקר וקאנטו תזכה בכרטיס.

מהדרג השלישי צפויה מכבי לקבל אחת מבין מלאגה (מסתמנת כמועמדת המובילה לסיים במקום השלישי בבית ב'), פנרבחצ'ה/אולקר, קאחה לבוראל או קאנטו, וסיינה או קאזאן. מוקש מסוים עשוי להגיע מהדרג הרביעי, כאשר אולימפיאקוס נלחמת עם נאנסי ובילבאו על הכרטיס הנוסף לטופ 16 מבית א'. היריבות הנוספות שצפויות להגיע מהדרג הנמוך נוחות יותר - באמברג/ז'לגיריס/ציבונה מבית ב', וגלאטסראי מבית ד'.

חשוב לציין אופציה נוספת בהקשר הזה, ובו הצהובים מפסידים בהפרש גבוה מ-6 נקודות ונקלעים למאבק עם אפס איסטנבול (שניצחה אמש את מילאנו) על המקום השלישי. במקרה כזה, המפגש בין השתיים בשבוע הבא ביד אליהו עשוי להיות מכריע והמפסידה עלולה לסיים שלישית בלבד, ולסבול מהגרלה קשה במיוחד בשלב הבא.

בהנחה והצהובים יסיימו ראשונים את שלב הבתים הראשון במפעל, הבית הקל שהם עשויים לפגוש יכלול את קאנטו, קאזאן וציבונה זאגרב. הבית הקשה, במקרה כזה, יכלול את סיינה, קאחה לבוראל ואולימפיאקוס.

לשם השוואה, היה ומכבי תל אביב תסיים שניה את השלב המוקדם, היא עשויה לפגוש בשלב הבא בית שיכלול את צסק"א, מלאגה ואולימפיאקוס, למשל. יש לציין כי פנרבחצ'ה/אולקר, קאחה לבוראל וקאנטו נלחמות על ראש בית א', וברור כי המנצחת מביניהן תהיה המדורגת הבכירה הכי חלשה מבית ארבעת הבתים.

הכל על המשחק של מכבי תל אביב מול ריאל מדריד:

דיוויד בלו: "זה יהיה שונה לגמרי מהמשחק הראשון"
הכירו את ג'ייסי קארול, הכוכב החודש של ריאל מדריד
עוד ביורוליג מחר: קאחה לבוראל מול אולימפיאקוס
יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully