וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האדריאטית: דייויד פדרמן הודף את הביקורת על מכבי תל אביב

3.10.2011 / 7:00

לבעלים של מכבי תל אביב נמאס מהביקורות לגבי ההשתתפות באדריאטית: "לא מעניין אותי", מסופק מהאווירה בקבוצה: "יוצאת מן הכלל", אבל יודע שיש עוד עבודה: "יש הרבה דברים שצריך לשפר"

לאחר שהשיגה ניצחון קליל שלשום (שבת) 68:83 על נובו מסטו במחזור הפתיחה של הליגה האדריאטית, תפגוש הערב (שני, 20:00, שידור ישיר בספורט 5), מכבי תל אביב את לאשקו הסלובנית במחזור השני.

גם דייויד פדרמן, מבעלי הקבוצה, נמצא עם הקבוצה כעת בלובליאנה. מסתבר שהסלובנים מסבים נחת למכבי, לפחות עד המשחק עצמו. "אנחנו מאוד נהנים פה", אמר פדרמן לוואלה! ספורט. "ההתייחסות אלינו מאוד מכובדת, ובכלל טובה לקבוצה".

פדרמן הביע אופטימיות זהירה בעקבות הניצחון על נובו מסטו: "בתור משחק ראשון זה היה בסדר יחסית. כמובן שרואים שיש הרבה דברים שצריך לשפר ונעשה זאת. זהו שלב מוקדם ויש עוד הרבה עבודה. השחקנים צריכים בעיקר להכיר אחד את השני". עם זאת, פדרמן לא מודאג מפוטנציאל הגיבוש והלכידו?ת והביע שביעות רצון: "האווירה בין השחקנים והמאמנים יוצאת מן הכלל".

לנוכח הביקורות שנשמעה בנוסח 'מי זו נובו מסטו', וכן לגבי ההשתתפות בליגה האדריאטית, שומר הבעלים של הצהובים על פאסון. "זה לא מעניין אותי", אמר בביטול. "האם מחפשים את הרע? זה די קבוע, לא? זה חלק מההווי אצלנו. אם נפסיד, אז יגידו 'בשביל מה הייתם צריכים את זה' - ואם ננצח 30 הפרש, אז יגידו ש'ניצחנו סתם קבוצה'. ההרגשה שלנו עד עכשיו שזה מאוד תורם לנו".

דיוויד בלאט יודע שהמשחק נגד לאשקו יכול להיות מוקש

ארז מיכאלי יודע מה חסר למכבי תל אביב

מכבי תל אביב הולכת חזק על כל התארים השנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully