וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה האדריאטית: מכבי תל אביב ניצחה את נובו מסטו 68:83

הצהובים ניצחו בחוץ את נובו מסטו 68:83 במשחק שפתח את העונה בליגה האדריאטית. שחורציאניטיס כיכב עם 18 נקודות

מכבי תל אביב פתחה הערב (שבת) את העונה שלה בליגה האדריאטית בניצחון 68:83 על נובו מסטו הסלובנית בחוץ. זה היה הראשון מבין שני משחקי חוץ איתם פותחים הצהובים את העונה במפעל המשני שלהם, כשהמשימה הבאה תהיה משחק נגד לאשקו הסלובנית ביום שני הקרוב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
18 נקודות במשחק הבכורה שלו העונה. שחורציאניטיס נגד נובו מסטו/מערכת וואלה!, צילום מסך

זה היה למעשה ניסוי הכלים המשמעותי הראשון של מכבי תל אביב. תיאו פפלוקאס היה השחקן שלא נרשם בסגל למשחק בגלל פציעה קלה, ודיוויד בלאט פתח בחמישייה עם יוגב אוחיון, ג'ורדן פארמר, דווין סמית, ליאור אליהו וסופוקליס שחורציאניטיס. מאמן מכבי תל אביב לא הפסיק לשנות חמישיות, מה שהיקשה מאוד על ההתרשמות משחקני מכבי תל אביב. מספר דברים שכן בלטו לעין במשחק הזה: סופוקליס שחורציאניטיס הגיע לפתיחת העונה בכושר מצוין ונע בחופשיות באיזור הצבע, דווין סמית הוא קלעי שלשות נהדר לא רק במשחקי אימון והחיבור בין ג'ורדן פארמר לחבריו החדשים נראה מבטיח.

אז טבילת האש הראשונה של מכבי תל אביב החדשה נראתה לא רע על אדמת סלובניה, מה גם שהיא הייתה המשך לטורניר מוצלח מאוד בצרפת. מצד השני, המבחן האמיתי יהיה נגד האריות האמיתיות של היבשת, ועם כל הכבוד לאלופת סלובניה - היא עדיין אחורה מלהיות כזאת.

מהלך המשחק

סופוקליס שחורציאניטיס היה אחראי למהלך הראשון במשחק וסחט עבירה כבר בהתקפה הראשונה כדי לקבוע 0:3. המשחק התפתח בקצב מהיר ומהכיוון השני היה זה אקס עירוני אשקלון ג'יימי באקסטר שקלע סל שדה. הצהובים לא נבהלו והעלו הילוך בדרך ליתרון 7:16 כעבור ארבע דקות. הבדלי הרמות בין שתי הקבוצות בלטו בשלב מוקדם מאוד, והצהובים כבר החלו ליהנות מהאלי-הופים כשמהלך משותף לג'ורדן פארמר ושון ג'יימס העלה אותם ליתרון 9:21. הסלובנים התקשו להסתדר גם באיזור הצבע ומי שנהנה שם בחופשיות היה שחורציאניטיס, שקלע את רוב הנקודות ברבע הראשון וקבע בסיומו 13:25 למכבי תל אביב.

ברבע השני הסלובנים גילו סימני התאוששות, אבל דווין סמית הזכיר שהוא קלעי שלוש מצוין כשקבע 18:32. הסלובנים מצדם שמרו על רוגע ומשחק מסודר יותר שלהם הוביל לריצת 0:7 שהסתיימה בנקודות של ג'רום ג'ורדן הג'מייקני. סמית קלע את השלשה השלישית שלו במשחק כדי להחזיר את הצהובים ליתרון דו-ספרתי. ושוב, הצהובים איבדו ריכוז והפעם זה היה קרטיס סטינסון, שהוריד ל-38:32. בסופו של דבר, דייויד בלו ויוגב אוחיון הצליחו להביא לחדר ההלבשה אוויר לנשימה, כשלקראת ההפסקה החזירו את הצהובים ל-32:42 בזכות שתי מתפרצות מוצלחות.

בלאט המשיך לנסות מערכים שונים גם בפתיחת המחצית השניה, אבל סופו נותר איתן ויציב והמשיך בשלו מהצבע, הפעם בדרך ליתרון 36:50. הפעם מכבי הצליחה לשמור על היתרון שלה ואף להגדיל אותו, כששלשה של פארמר קבעה 46:59. למעשה, למארחים לא היה יותר מה לתרום בזמן שנותר וגם הסגל שלהם לא היה מספיק עמוק כדי להתרות בקצב החילופים של דייויד בלאט. העובדה הזאת סידרה מנוחה לסופו ברבע האחרון ודקות משחק למילאן מצ'באן, שעשה גם הוא את העבודה מול הקבוצה שהלכה ונראתה חלשה יותר ככל שהמשחק הזה התקרב לסיומו.

סטטיסטיקה:

סופוקליס שחורציאניטיס הוביל את קלעי מכבי תל אביב עם 18 נקודות (7 מ-8 מהשדה), ג'ורדן פארמר ודווין סמית הוסיפו 11 כל אחד. שאר הקלעים: יוגב אוחיון, שון ג'יימס וטל בורשטיין 8 כל אחד, ליאור אליהו 5, גיא פניני ומילאן מצ'באן 4 כל אחד, ג'ון שייר, דייויד בלו וריצ'ארד הנדריקס 2 כל אחד.

קלעו לנובו מסטו: ג'רום ג'ורדן 15, סטינסון ובלאזיץ' 9 כל אחד, דראגיץ' 8, פאביץ' 7, באקסטר 6, פטרוב 5, קלובוצ'אר, קריבץ' ומוריץ' 3 כל אחד.

מכבי ת"א פותחת עונה באדריאטית: כל הכתבות והניתוחים

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully