וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פסטיבל דרוגבה רק המחיש עד כמה הוא איבד את הקסם"

באנגליה ניתחו את ההופעה החלשה של החלוץ בקאמבק לסטמפורד ברידג'. מוריניו: "השחקנים שלי ראויים לרבע הגמר"

ז'וזה מוריניו מנג'ר צ'לסי. GettyImages
בקלות בשלב הבא. מוריניו/GettyImages

אחרי ההדחה המבישה בשלב הבתים בעונה שעברה, צ'לסי העפילה יחד עם ריאל מדריד לרבע הגמר וגם היא עשתה זאת די בקלות אחרי 0:2 ביתי על גלאטסראיי ו-1:3 בסיכום שני המפגשים. האנגלים הציגו עליונות מהפתיחה ועלו ליתרון כבר אחרי ארבע דקות משער של סמואל אטו. קייהיל הבלם התכבד בשער השני (42) והטורקים היו חסרי אונים מול ההגנה הנהדרת של הבלוז.

ז'וזה מוריניו, מאמנה של צ'לסי לא הסתיר את שמחתו לאחר המשחק: "אנחנו בשמונה האחרונות של המפעל, שבו משחקות כל הקבוצות הכי טובות בעולם. השחקנים שלי ראויים להיות שם".

פרנק למפארד חגג בסיום: "המשחק הזה התפתח בדיוק כמו שרצינו. ידענו שיהיה משחק קשה, אבל אנחנו שלטנו בקצב, הופענו בצורה מאוד מקצועית".

הקשר הוותיק נשאל עד כמה רחוק צ'לסי יכולה להגיע בצ'מפיונס וענה באלגנטיות: "זה קשה לחזות, אני לא אעשה תחזיות על זה, יש הרבה קבוצות חזקות מאוד במפעל הזה. זה הולך ונהיה קשה יותר בכל עונה, אבל אנחנו בהגרלה".

פטר צ'ך, שוערה של צ'לסי התייחס בסיום המשחק לקבלת הפנים שקיבל דידייה דרוגבה בחזרה שלו לסטמפורד ברידג': "הוא קיבל את הכבוד המגיע לו, הקהל היה בטירוף עליו ובצדק". השוער נשאל האם יש לו העדפה לזהות היריבה ברבע הגמר: "אתה לא יכול לבחור את הקבוצה שתשחק נגדה ברבע הגמר משום שכולן קבוצות חזקות, בסופו של דבר כדי לזכות במפעל הזה אתה צריך לנצח את כולן".

ומה היה לרוברטו מאנצ'יני המאמן המפסיד לומר בסיום? המאמן האיטלקי של הטורקים לא ניסה לייפות את המצב והיה ריאלי בסיום: "שיחקנו ממש, ממש גרוע. צ'לסי הייתה הקבוצה הטובה יותר, והם הגיעו להרבה מצבים. זה בלתי אפשרי להבקיע עם בעיטה אחת למסגרת. אנחנו צריכים לעשות כמה צעדים קדימה כדי להיות קבוצה טובה יותר".

פרנק למפארד שחקן צ'לסי מול אורליאן שג'ו שחקן גלאטסראיי. GettyImages
מוותר על התחזיות. למפארד/GettyImages

מי שזכה לקבלת פנים ששמורה רק למלכים הוא דידייה דרוגבה, שחזר אמש לראשונה לסטמפורד ברידג', המקום ששימש לו בית לאורך שמונה עונות מצוינות, שכללו זכייה ב-10 תארים שונים. מלבד תלבושות ושלטים שהוכנו במיוחד לכבודו, אוהדי צ'לסי העניקו לחלוץ מחוף השנהב סטנדינג אוביישן ממושך, דקות ארוכות אחרי שהסתיים המשחק.

"אני מודה לכל האוהדים, חלקנו רגעים אדירים יחד, זו הייתה קבלת פנים נחמדה מאוד", אמר דרוגבה לאחר המשחק. "זו קבוצה חדשה כמעט לגמרי והם ילכו וישתפרו. מתלוננים שהחלוצים שלהם לא מבקיעים ולא מספיק טובים, אבל היום הם הראו שהם כן. יש להם קבוצה מצוינת".

ג'ון טרי אף הוא החמיא לחברו לקבוצה לשעבר: "הוא עדיין חלוץ הרחבה הכי טוב בעולם. פשוט אי אפשר לקחת ממנו את הכדור. הוא מגיע לכל כדור גובה ויש לו כוח פיסי. הוא חלק ממשפחת צ'לסי וכך זה תמיד יישאר".

אולם דווקא בתקשורת האנגלית מיהרו לקטול את דרוגבה, שהציג יכולת חלשה ולא ממש סיכן את השער כפי שבצ'לסי התרגלו לראות אותו בעבר במדי הבלוז. "כפי שקורה בדרך כלל בקאמבקים מרגשים שכאלה, גם החזרה של דידייה דרוגבה לסטמפורד ברידג' הפכה לסוג של אירוע שהוא לא ממש אירוע. דרוגבה לא הצדיק את האהבה העצומה שקיבל מהקהל, אפשר לראות בקלות שהוא כבר לא השחקן שהוא היה בעבר. הפסטיבל סביבו הוכיח איך הוא איבד את הקסם", כתב ברני רוניי, פרשן ה'גרדיאן'.

"זה ממש לא היה ערב מהאגדות, כפי שדרוגבה קיווה", נכתב ברשת 'סקיי'. "השנים ניכרות עליו, הוא כבר ממש לא מה שהוא היה. הוא איבד את המהירות ונסמך רק על החברים שלו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שלטי עידוד לכבוד דידייה דרוגבה, שחקן גלאטסראיי. AP
אוהדי צ'לסי עם שלט לכבוד דרוגבה/AP
דידייה דרוגבה, גלאטסראיי מודה לאוהדי צ'לסי. AP
דרוגבה מודה לאוהדים בסיום/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully