וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת האלופות: צ'לסי ברבע הגמר אחרי 0:2 על גלאטסראיי

שערים של אטו (4) וקייהיל (42) סידרו לבלוז ניצחון קליל ו-1:3 בסיכום שני המשחקים. צ'לסי היא הקבוצה האנגלית הראשונה שמעפילה לשמונה הגדולות, מנצ'סטר יונייטד תנסה להצטרף

שחקני צ'לסי חוגגים. GettyImages
לא השאירו לגלא' סיכוי. שחקני צ'לסי חוגגים/GettyImages

צ'לסי ומוריניו העפילו הערב (שלישי) לרבע גמר ליגת האלופות אחרי 0:2 ביתי חלק ומשכנע מול גלאטסראיי של דידייה דרוגבה. דרוגבה חזר לראשונה לסטמפורד ברידג' וקיווה להדיח את ז'וזה מוריניו מאמן לשעבר, אבל בדיוק כמו במשחק הראשון בטורקיה (1:1) הבלוז עלו ליתרון בזק כבר בדקה הרביעית אחרי שער של סמואל אטו. גלא' ניסתה להגיב אבל גארי קייהיל עקץ עם שער נוסף על סף השריקה למחצית (42) והבטיח את הניצחון על דרוגבה וחבריו שנראו ממש חסרי אונים מול הגנת הברזל של צ'לסי שלא אפשרה ליריבה להגיע למצב אחד ממשי לאורך כל 90 הדקות.

אחרי שארסנל ומנצ'סטר סיטי הודחו מהמפעל הזה, הקבוצה של מוריניו שיקמה מעט את כבודה של הממלכה והפכה לקבוצה האנגלית הראשונה שמעפילה לרבע הגמר של המפעל. מנצ'סטר יונייטד תנסה להצטרף אליה כשתארח מחר את אולימפיאקוס אחרי הפסד 2:0 במשחק הראשון. בצד השני, רוברטו מנצ'יני רושם עוד הפסד מול מוריניו יריבו הגדול ויתמקד כעת במאבק האליפות בליגה המקומית, גם שם מצבו אינו מזהיר והוא מפגר בחמש נקודות אחרי פנרבחצ'ה היריבה הגדולה.

אוהדי גלאטסראיי בסטמפורד ברידג'. AP
הגיעו בהמוניהם וחזרו מאוכזבים. אוהדי גלאטסראיי/AP

מחצית ראשונה

דקה 4: גול! בדיוק כמו במשחק בטורקיה, צ'לסי פותחת את המשחק בסערה עם שער בזק. פליפה מלו איבד כדור במרכז המגרש להזאר, ששלח ימינה לאוסקר שמצא בכדור חכם את סמואל אטו. הקמרוני לא התרגש ומול מוסלרה בעט לרשת. 0:1 מהיר לצ'לסי.

* סמואל אטו הוא האפריקאי השני בהיסטוריה שמגיע ל-30 שערים בליגת האלופות. הראשון שעשה זאת הוא דידייה דרוגבה החלוץ בצד השני.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
סמואל אטו שחקן צ'לסי כובש. רויטרס
שער בזק לצ'לסי. אטו כובש/רויטרס

דקה 15: הטורקים ניסו להגיב ודידייה דרוגבה ניסה את מזלו מול האקסית עם בעיטת מספרת מתוך הרחבה, אבל הכדור שלו לא התלבש וטס מעל השער של צ'ך.

דקה 21: התקפה נהדרת של צ'לסי כמעט הסתיימה בשני. הזאר ואוסקר החליפו מסירות קצרות, הברזילאי הכניס כדור לבלגי שפתח רגליים ואפשר ללמפארד להגיע ולבעוט כדור חלש שחמק מעל השער.

סמואל אטו חוגג עם שחקני צ'לסי. GettyImages
איזו חגיגה. שחקני צ'לסי צוהלים עם אטו/GettyImages

דקה 27: הטורקים חיפשו את השוויון וכמעט מצאו אותו אחרי חילופי מסירות בין דרוגבה לפליפה מלו שבעט כדור חזק מ-20 מטרים אבל החוצה.

דקה 33: מצב נהדר לצ'לסי. פרנק למפארד הרים כדור חופשי חד לתוך הרחבה אליו הגיע ג'ון טרי הבלם שמהאוויר המשיך ברגל שמאל, אבל הכדור פספס במעט את השער של מוסלרה.

דקה 42: גול! צ'לסי הכפילה את היתרון שלה ממש על סף השריקה למחצית. פרנק למפארד הרים כדור קרן חד אליו הגיע ג'ון טרי שנגח חזק, מוסלרה הדף אבל אל הריבאונד הגיע קייהיל הבלם השני שמקרוב בעט פצצה לרשת. 0:2 מבטיח לצ'לסי, הטורקים חייבים להשוות כדי להעפיל.

גארי קייהיל שחקן צ'לסי חוגג. רויטרס
חגג עם השני. קייהיל/רויטרס

מחצית שנייה

דקה 48: צ'לסי פתחה בסערה גם את המחצית השנייה עם אדן הזאר שפריצה סוחפת שלו הסתיימה במסירה לאטו שמצא את אוסקר אבל הבעיטה של הברזילאי נבלמה ברגע האחרון.

דקה 50: עוד מצב לצ'לסי. מוסלרה שוער גלא' בעט התרשל עם בעיטת חמש והכדור הגיע ללמפארד שמצא את וויליאן. הברזילאי בעט בנגיעה מהאוויר כדור שנהדף בקושי על ידי מוסלרה.

דקה 75: האנגלים הורידו הילוך, גלא' לא סיכנה בכלל את השער והמצב השלישי במחצית הגיע רק כרבע שעה לפני הסיום בבעיטה חופשית של למפארד, אבל הכדור חמק החוצה.

דקה 84: כמעט הקינוח של צ'לסי ושל אדן הזאר הנפלא שנותר פנוי בתוך הרחבה ובעט כדור מסובב לפינה שנהדף בקושי רב על ידי מוסלרה לקרן.

דקה 87: מצב אדיר לצ'לסי שהגיע אחרי עוד מהלך גאוני של הזאר שמצא את פרננדו טורס המחליף במסירת עקב מדהימה, החלוץ הספרדי נותר לבדו מול מוסלרה אבל השוער הדף את הכדור.

דידייה דרוגבה שחקן גלאטסראיי. GettyImages
התקשה מול הגנת הברזל של צ'לסי. דרוגבה/GettyImages

הרכבים

צ'לסי: פטר צ'ך, בראניסלב איבנוביץ', גארי קייהיל, ג'ון טרי, סזאר אספיליקווטה, ראמירס, פרנק למפארד, אוסקר (אנדרה שורלה, 82), אדן הזאר, וויליאן (תומאס קאלאש, 90), סמואל אטו (פרננדו טורס, 85).

גלאטסראיי: פרננדו מוסלרה, עמנואל אבואה (היזאט היירוביץ', 77), סמיח קאיה, אורליאן שג'ו, אלכס טלס, פליפה מלו, סלצ'וק אינאן, יקטה קורטולוס (הקאן באלטה, 67), ווסלי סניידר, בוראק ילמז (אומוט בולוט, 54), דידייה דרוגבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully