וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

”אי אפשר להאמין איזו יכולת פיזית יש לרונאלדו”

המאמן החמיא לפורטוגלי של ריאל מדריד, שכבש כבר 13 שערים בצ’מפיונס. חסה גמר את העונה, חלום המונדיאל נגוז

חסה, שחקן ריאל מדריד, לאחר שנפצע. GettyImages
תמונות מאוד לא נעימות. חסה כאוב על הדשא/GettyImages

כבר בדקה השנייה של משחקי אמש (שלישי) בליגת האלופות הגיעה הרגע הכי עצוב שלהם. חסה, החלוץ הכישרוני והצעיר של ריאל מדריד, נפצע לאחר ששחקנה של שאלקה, סיאד קולאסינץ' נפל עליו במהלך מאבק על הכדור. חסה נותר על כר הדשא למשך מספר דקות וסוכנו אישר כי הוא סובל מקרע ברצועות.

מיד לאחר הפציעה, נכנס גארת' בייל אל כר הדשא במקום הספרדי הצעיר, בעוד חסה הועבר לבית חולים במדריד שם נקבע כי הוא סובל מקרע מלא. הוא עלול להחמיץ חצי שנה של כדורגל, אולי אפילו יותר. חסה שיחק העונה 27 פעמים במדי ריאל מדריד וכבש שמונה שערים. למי ששכח, בקלאסיקו הקודם הוא היה זה שכבש את שער הכבוד של ריאל מדריד בהפסד 2:1. בקלאסיקו הקרוב מול ברצלונה, זה שייערך ביום ראשון, הוא לא ישחק. גם הדיבורים על כך שמאמן נבחרת ספרד, ויסנטה דל בוסקה, יזמין אותו לסגל למונדיאל בקיץ, הפכו ללא רלוונטים.

מאמן ריאל, קרלו אנצ'לוטי, אמר: "הפציעה של חסה היא אבידה גדולה עבורנו. אנחנו שולחים לו איחולי החלמה חמים. כשהייתי בגיל של חסה, סבלתי מפציעה דומה. הוא יחזור להיות שחקן חשוב אצלנו".

כריסטיאנו רונאלדו הוסיף: "אני שולח הרבה איחולי החלמה ועידוד לחסה. הוא שחקן מאוד חשוב והפציעה שלו היא חדשה רעה בשבילו ובשבילנו. הוא הצטיין כשהוא שיחק".

אחרי שעזב את בית החולים, חסה צייץ בטוויטר: "תודה מקרב לב לכולם על העידוד...!".

חסה ריאל מדריד מול סיאד קולאסינץ' שאלקה. GettyImages
רגע הפציעה. חסה/GettyImages

כריסטיאנו רונאלדו, שכבש צמד שערים, השתווה לפרנץ פושקאש במקום הרביעי בטבלת הכובשים של ריאל מדריד בכל הזמנים, עם 242 שערים. בעוד שפושקאש נזקק ל-262 משחקים כדי להגיע להישג הזה, רונאלדו היה צריך רק 236. הדרך לראול, שמוביל עם 323 שערים, עוד ארוכה. בנוסף, הפורטוגלי עלה ל-13 שערים בליגת האלופות והוא רחוק שער אחד בלבד מהשיא לעונה אחת, בו מחזיקים חוסה אלטפיני (1962) ומסי (2012).

אנצ'לוטי שעקף את ז'וזה מוריניו והפך אמש למאמן הראשון בתולדות המפעל שמעלה חמש קבוצות שונות לרבע הגמר (יובנטוס, מילאן, צ'לסי, פריס סן ז'רמן וריאל), אמר על הפורטוגלי: "אי אפשר להאמין איזו יכולת פיזית יש לו".

אנצ'לוטי הוסיף: "הקבוצות הכי טובות באירופה עלו שלב וההמשך יהיה קשה מאוד. זה טוב לכדורגל הספרדי ששלוש קבוצות העפילו לרבע הגמר. הקלאסיקו? נהיה צריכים להיות בשיאנו כדי לנצח את ברצלונה. אני כבר יודע עם איזה הרכב אני הולך לפתוח, אני לא מתכוון לסבך את העניינים בגלל שזה משחק נגד ברצלונה".

מגן-בלם ריאל מדריד, סרחיו ראמוס, אמר בקצרה: "אין לנו העדפות לקראת ההגרלה. היופי של ליגת האלופות הוא המשחקים הגדולים מול היריבות הגדולות".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully