וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "היה משחק ברמה של ליגה יוונית כמו פעם"

16.1.2014 / 23:21

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה אחרי הניצחון הקשה על ראשון לציון. שרף: "נאלצנו להמר בסיום, נמשיך להילחם על חיינו בליגה"

שלושה ימים לאחר שרשמה הפסד ליגה מפתיע מול הפועל חולון, חזרה הערב (חמישי) הפועל תל אביב למסלול הניצחונות, לאחר שניצחה בחוץ את מכבי ראשון לציון 63:75. האדומים של ארז אדלשטיין קיבלו הופעה נהדרת מקרלון בראון שסיים עם 28 נקודות, 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, ועם יכולת שכזו, מי בכלל זוכר שרביב לימונד היה פצוע?

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. ברני ארדוב
השכיחו את ההפסד לחולון את פציעתו של לימונד. אדלשטיין/ברני ארדוב

מאמן הפועל תל אביב, ארז אדלשטיין אמר בסיום: "ראשון לציון היא קבוצה שנלחמת על החיים שלה, צביקה שרף הוא מאמן הגנתי אז היה משחק ברמה כמו בליגה יוונית של פעם. אני מאוד שמח שניצחנו, במיוחד אחרי ההפסד המיותר לחולון והפציעה של רביב לימונד".

על כוכב המשחק הערב, קרלון בראון אמר אדלשטיין: "קרלון היה חולה, הוא בכלל לא היה בכיוון של המשחק, אבל אמרתי לו לפני המשחק ששחקנים גדולים נמדדים ברגעים כאלה. אמרתי לו שאני זוכר עוד שחקן גדול שהכריע סדרת פלייאוף עם 40 מעלות חום. ניסיתי לתת לו את המנוחות שלו, הוא עשה פעולות גדולות, ואני מאוד שמח שניצחנו את המשחק".

שחקן הפועל תל אביב קרלון בראון מול שחקן מכבי ראשון לציון אור סולומון. ברני ארדוב
היה ענק, למרות שעלה חולה. בראון/ברני ארדוב

מאמן מכבי ראשון לציון, צביקה שרף אמר בסיום: "הפסדנו משחק שהתפתח כמו שציפיתי. הפועל תל אביב נשאר קבוצת הגנה טובה ואגרסיבית כזו שצריך לעבוד קשה בכל פוזשן. ניסינו אבל לא הצלחנו. זה גרר אותנו להחלטות לא טובות בהתקפה, לאחוזי קליעה לא טובים וגם בעונשין החטאנו הרבה היום. בסוף נאלצנו להמר, לא הצלחנו והפועל ניצחה בצדק. אנחנו נמשיך להילחם בקרב התחתית שלנו. המטרה היא להישאר בליגה".

איגור נסטרנקו הוסיף: "יכולנו לעשות יותר טוב היום. קשה להפסיד ככה, היינו קרובים אבל היינו צריכים לנצח. יש משחק חשוב ביום שני מול נתניה והראש כבר קדימה". על מאמנו החדש אמר נסטרנקו: "צביקה הגיע עם שיטה עם דגש על הגנה וזה מתאים לי".

מאמן מכבי ראשון לציון צביקה שרף. ברני ארדוב
הפועל ניצחה בצדק. שרף/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully