וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל תל אביב ניצחה את ראשון לציון 63:75

בראון (28 נק' ו-8 אס') השכיח את חסרונו של לימונד והוליך את הפועל ת"א ל-63:75 על מכבי ראשל"צ שספגה הפסד שלישי רצוף

אם מישהו בהפועל תל אביב תהה עד כמה חסרונו של רביב לימונד הפצוע ישפיע על הקבוצה, הוא קיבל את התשובה הערב (חמישי), בדמותו של קרלון בראון. הזר הנהדר של האדומים לקח את ההתקפה על כתפיו, סיים עם 28 נקודות, 8 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, השכיח את ההפסד להפועל חולון והוליך את הקבוצה של ארז אדלשטיין לניצחון 63:75 על מכבי ראשון לציון. בשונה מהאדומים, הקבוצה של צביקה שרף ממשיכה לחרוק, רושמת כבר הפסד שלישי רצוף תחת המאמן החדש ונותרת עמוק בתחתית הטבלה.

מתחזקת מועמדותו של אדלשטיין לנבחרת ישראל

שחקן הפועל תל אביב קרלון בראון מול שחקן מכבי ראשון לציון אור סולומון. ברני ארדוב
עוד הופעת ענק שלו. בראון מול סולומון/ברני ארדוב

מהלך המשחק

שתי הקבוצות נראו רע מאוד בפתיחה, והתקשו מאוד למצוא את הטבעת. שולדברנד ובראון העירו מעט את האדומים והעלו אותם ליתרון לפני ששלשה של בן דודו ונקודות של מיטשל השלימו מהפך.האדומים הגיבו עם ריצת 0:7 של נאור ובראון, ואת הרבע הראשון סיימו ביתרון 15:17. ראשון עלתה טוב יותר לרבע השני ושייטה ל-2:12 ועלתה ל-21:27 בזכות דקות טובות של נסטרנקו ומיטשל. נדנדת היתרון המשיכה כשהפעם האדומים רשמו מיני ריצה משלהם עם 2:10 וירדו אל המחצית ביתרון 29:31.

שחקן הפועל תל אביב יונתן שולדברנד מול שחקן מכבי ראשון לציון איגור נסטרנקו. ברני ארדוב
שלשה גדולה שלו נתנה את האות לבריחה. שולדברנד מול נסטרנקו/ברני ארדוב

בראון פתח נפלא את הרבע השלישי עם שבע נקודות רצופות והעלה את האורחים ליתרון 35:42, אך ראשון, בדיוק כפי שקרה עד כה במשחק, ביצעה ריצת 0:8 משלשות של וייט ובן דוד ועלתה ליתרון נקודה. קאונסיל ענה עם שלשה וסידר אסיסט נפלא לאוונס שסיים בדאנק גדול והפועל שמרה על היתרון שלה, עם 50:53 בסיום הרבע השלישי. שולדברנד עוד הגדיל את יתרונה של האורחת ל-7, אך סולומון ומיטשל שמרו את ראשון קרובה עם שתי שלשות חשובות. שולדברנד הכה מהפינה עם שלשה ענקית, וסל של אוונס העלה את האדומים ל-63:71, שתי דקות לסיום. סולומון איבד כדור חשוב, ראשון לא מצאה את הטבעת, ובראון השלים את הניצחון של האדומים עם 63:75.

שחקן מכבי ראשון לציון דבין וייט מול שחקן הפועל תל אביב טמיר אריאלי. ברני ארדוב
משחק שהוא ירצה לשכוח. וייט/ברני ארדוב

סטטיסטיקה

קלעו להפועל תל אביב: קרלון בראון 28 (5 ריבאונדים, 8 אסיסטים), וינסנט קאונסיל 13, ג'וש אוונס 12 (11 ריבאונדים, 4 איבודים), יונתן שולדברנד 11 (8 ריבאונדים, 5 אסיסטים), מתן נאור 6 (1 מ-7 מהשדה), טמיר אריאלי 3 (4 אסיסטים, 4 חטיפות), ג'סטין הארפר 2. יותם שירן (5 דקות) ורום גפן (15 שניות) שותפו ולא קלע.

קלעו למכבי ראשון לציון: טזמין מיצ'ל 17 (6 מ-15 ל-2, 9 ריבאונדים)), אור סולומון 10 (1 מ-4 ל-3), איגור נסטרנקו 9, דבין וייט 9 (2 מ-13 מהשדה, 4 איבודים), עמית בן דוד 8, ג'יימס תומאס 7 (12 ריבאונדים), שון דאוסן 3 (1 מ-5 מהשדה, 5 איבודים). דרור חג'ג' (4 דקות) ובריאן הופקינס (11 דקות) שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully