וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ארה"ב: פדרר הודח בשמינית הגמר, נדאל עלה

השוויצרי הציג יכולת ירודה והובס על ידי רוברדו 7:6, 6:3, 6:4. לספרדי זה היה ניצחון ראשון על פדרר. נדאל ניצח את קולשרייבר

ארה"ב חגגה הלילה (בין שני לשלישי) את ה"לייבור דיי", יום העבודה, אבל מי שבהחלט לא חגג היה רוג'ר פדרר. אליפות ארה"ב נכנסה ליומה השמיני והטניסאי המעוטר בכל הזמנים יצא ממנה אחרי תבוסה כואבת לטומי רוברדו. אחרי שהודח בצורה מוקדמת ומפתיעה מווימבלדון, פדרר שוב לא דמה לאותו טניסאי מהולל משנים עברו והוא הודח בבושת פנים אחרי משחק שבו פעם הוא היה משייט לניצחון.

עוד בשמינית הגמר: רפאל נדאל ניצח את פיליפ קולשרייבר, רישאר גאסקה שרד מותחן מול מילוש ראוניץ' ודויד פרר גבר על ינקו טיפסרביץ'. אצל הנשים דניאלה האנטוחובה כבר ברבע הגמר וכך גם פלאביה פנטה ורוברטה וינצ'י.

ברחבי עולם טניס לא מעכלים את ההתרסקות הכואבת של פדרר

רוג'ר פדרר, טניסאי שוויצרי. רויטרס
הציג טניס רע. פדרר/רויטרס

גברים

רוג'ר פדרר הגיע למשחק שלו נגד טומי רוברדו בשמינית הגמר עם מאזן אדיר בפלשינג מדו - 8:67 ויתרה מכך, עם מאזן 0:10 נגד הספרדי הוותיק. כל אלו לא עזרו לו בשביל להימנע מהפסד חלק 7:6, 6:3, 6:4 ולא בטוח שזו כבר יכולה להיות מוגדרת "הפתעה". השוויצרי האגדי ניצל רק שתיים מתוך 16 נקודות שבירה, ביצע 43 טעויות בלתי מחויבות מול 26 בלבד של רוברדו ואיבד סיכוי לזכות בטורניר האמריקאי בפעם השישית ובגרנד סלאם מספר 18. הספרדי המאושר חגג ניצחון אחרי שעתיים ו-24 דקות וטיפס לרבע הגמר בפלשינג לראשונה בקריירה.

רפאל נדאל אמנם הפסיד במערכה הראשונה שלו נגד פיליפ קולשרייבר הגרמני (22 בטורניר), אבל התאושש וניצח 7:6, 4:6, 3:6, 1:6. כמו במקרה של פדרר ורוברדו, גם כאן נדאל מוליך כעת 1:10 במאזן מול היריב שלו. קולשרייבר שהדיח את איזנר בסיבוב הקודם, נותר עם המחמאות.

טומי רוברדו, טניסאי ספרדי. רויטרס
ניצחון ראשון בקריירה על פדרר. רוברדו/רויטרס

דויד פרר המדורג 4 בטורניר, המשיך את הרצף המחמיא שלו ועלה לרבע גמר גרנד סלאם שביעי ברציפות בזכות 6:7, 6:3, 5:7, 6:7 על ינקו טיפסרביץ' הסרבי (18).

רישאר גאסקה (8) ומילוש ראוניץ' (10) סיפקו את המשחק המותח ביותר של הלילה ונלחמו ראש בראש במשך ארבע שעות ו-40 דקות עד שהצרפתי ניצח 7:6, 6:7, 6:2, 6:7, 5:7. 39 אייסים לא עזרו לקנדי הצעיר שנכנע בשני שוברי שוויון ובמשחק כולו. לגאסקה זהו רבע גמר ראשון באליפות ארה"ב.

דניאלה האנטוחובה טניסאית סלובקית. AP
ולחשוב שיוליה הייתה יכולה להיות שם. הנטוחובה/AP

נשים

אצל הנשים דניאלה האנטוחובה הסלובקית, שהדיחה בסיבוב הקודם את יוליה גלושקו, שמה סוף לריצה של אליסון ריסק המקומית (81 בעולם) וניצחה אותה 3:6, 7:5, 2:6. האמריקאית בת ה-23, שהביסה בסיבוב הקודם את פטרה קביטובה, לא מצאה תשובה לחבטות ההגשה של האנטוחובה שסיימה את ההתמודדות עם 15 אייסים ונשברה רק פעמיים.

הטניסאית האיטלקייה קמילה גיורגי. GettyImages
גם הקסם שלה נגמר. ג'ורג'י/GettyImages

קמילה ג'ורג'י (136 בעולם), האיטלקייה היפהפייה בת ה-21 שניצחה את קרוליין ווזניאקי בסיבוב הקודם, נעצרה מול בת ארצה רוברטה וינצ'י (10 בטורניר), שניצחה בקלות 4:6, 2:6 בדרבי האיטלקי השלישי של הטורניר ושיחזרה את הישג השיא שלה בגרנד סלאם, עלייה לרבע הגמר, אותו השיגה בשנה שעברה בארצות הברית.

פלאביה פנטה, האיטלקייה המתקמבקת, שניצחה בסיבובים הקודמים את בת ארצה שרה אראני ואת סבטלנה קוזנצובה, דילגה גם על המכשול שהציבה בפניה סימונה האלפ מרומניה. פנטה טיילה עם 2:6 במערכה הראשונה והשלימה את העבודה במערכה השנייה שנגררה לשובר שוויון עם 6:7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully