וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהיג המחאה חוזר לבית טביב: "אין ניצחון גדול מזה"

נמרוד בוכמן הפך לאחת הדמויות המעניינות בכדורגל. לקחנו אותו אל זירת המחאה ופתחנו הכל: מסכנת טביב ועד עליונות אוהדי הפועל תל אביב

קובי אליהו

צילום וידאו: קובי אליהו. עריכת וידאו: אמיר קותיגרו

הפועל תל אביב יוצאת לדרך חדשה תחת ההנהלה בראשות חיים רמון, וזה זמן מצוין לשוב אל האנשים שהובילו למהפכה וסייעו למועדון להימלט מידיו של אלי טביב. נמרוד בוכמן עמד בראש ארגון האוהדים והיה ממנהיגי המחאה. כעת, אחרי שהכתיר את המשימה בהצלחה, הוא נזכר במהלך בו החל לפני כשמונה חודשים, מדבר על התקופה עם טביב ועל עתיד ורוד בו האוהדים יחזיקו בחלק מהבעלות על המועדון.

"הכל התחיל לפני שמונה חודשים, כשהגענו להפגין מול הבית של אלי טביב", מספר בוכמן. "זה היה מסר ברור שלא רוצים אותו בקבוצה. מה שהוא עשה זו לא הייתה התנהלות רגעית. כל תפיסת העולם שלו הייתה מוטעית והוא לא הבין את זה. רצינו להגיד לא שהוא עושה משהו לא בסדר, אבל הוא פשוט התחפר עוד יותר ואמר לנו: 'הקבוצה היא שלי, לא שלכם'.

נמרוד בוכמן, מראשי ארגון האוהדים של הפועל תל אביב. קובי אליהו
האוהדים הראו לטביב את הדרך החוצה. נמרוד בוכמן/קובי אליהו

"צריך לדעת לשלב את האוהדים ולהתייחס אליהם בדרך הנכונה. המחאה התחילה ברגע שהבנו שיש התנהלות קלוקלת במועדון והשחקנים מתוסכלים. כולם אמרו שאי אפשר לעבוד עם הבנאדם הזה. ניסינו לשנות, ניסינו להעביר את המסר, אבל טביב לא רצה לשמוע".

העתיד, לדעתו של בוכמן שייך לאוהדים: "המודל הזה של בנאדם אחד שבא ושם כסף, נכשל. המזל שלנו שטביב כבר בחוץ. עוד שנה אחת איתו ומועדון הפועל תל אביב היה מתרסק. עכשיו, עם שילוב האוהדים, תיווצר כאן תרבות אחרת. אנשים מתחילים להבין שאי אפשר להתנהל בצורה בה האוהדים נותרים בצד. זה תהליך מבורך שחייב לקרות. תמיד אוהדי הפועל תל אביב היו אלה שעושים דברים ראשונים ואחרים מחקים אותם. אני מאמין שגם פה נהיה השראה לאחרים. זו הזדמנות שלא הייתה לנו בחיים, להיות בעלים של הקבוצה שלנו. אין ניצחון גדול מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully