וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות אישרה לחיים רמון לעמוד בראש הפועל תל אביב

בית הדין אישר לרמון לרכוש את זכויות המועדון למרות הרשעתו: "רגע חגיגי, נזכה לשקט ניהולי". מו"מ עם אויסון הניגרי

קובי אליהו

צפו במסיבת העיתונאים של אוהדי הפועל תל אביב

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לא מעט ספקולציות נפוצו בשבועות האחרונים מאז המגעים להעברת הפועל תל אביב לידי חיים רמון, כשבהתאחדות לכדורגל הודיעו כי יבדקו את העברת המועדון לאור הרשעתו של רמון. היום (חמישי) אישרה ההתאחדות רשמית וסופית את המהלך.

הוועדה להעברת הזכויות אישרה את העברת הזכויות של האדומים בהתאם לבקשה שהוגשה לה על ידי רמון לאחר שבית הדין העליון של ההתאחדות אישר את כשירותו של רמון לרכישת הזכויות בהתייחס לעבירה שבה הורשע בעבר. כזכור, בקרת התקציבים אישרה את מתווה העסקה שסוכמה בין רמון לאלי טביב, ולאחר ההחלטה הנוכחית הוסרו כל המכשולים ורמון יוכל לעמוד בראש המועדון.

מהפועל תל אביב נמסר: "זהו רגע חגיגי להפועל וחשוב לכדורגל הישראלי כולו, שכן מדובר באירוע פורץ דרך במסגרתו מועדון כדורגל בסדק גודל כזה יעבור לניהול עתידי משותף של ההנהלה החדשה והאוהדים. לא היה לנו ספק שהתהליך הזה יושלם. הפועל יוצאת לדרך חדשה וצועדת בבטחה ובתקווה לקראת עתיד שמבטיח ניהול אחר והרמוני בין כל המרכיבים של מועדון כדורגל: שחקנים, הנהלה ומאות אלפי אוהדים".

חיים רמון שנמצא בחו"ל הוסיף: "אני שמח שאחרי שנתיים של בעיות ניהוליות הפועל תזכה לשקט ניהולי וסוף סוף שחקנים יתרכזו במה שחשוב וזה להביא את הפועל להישגים ספורטיביים מקסימליים. ההנהלה יחד עם האוהדים תשקוד על השגת האמצעים שיאפשרו זאת".

עוד נמסר מהמועדון כי שחקני הקבוצה חזרו מאימון דקות לאחר קבלת ההודעה עם חיוך גדול על פניהם. האישור מאפשר כעת להנהלה להחתים את השחקנים שכבר סיכמו את תנאיהם עם ההנהלה החדשה והם: סלים טועמה, שי אבוטבול, טל בן חיים, וואליד באדיר, זאב חיימוביץ' ואחרים. "כעת תוכל לקדם את הבאתם של שחקני הרכש הנוספים ביתר קלות", נכתב.

חלוץ נבחרת ניגריה יגיע בהשאלה?

בתוך כך, הבלם זאב חיימוביץ', שסיכם את תנאיו לשנתיים במועדון, ימריא אחר הצהריים להונגריה ויצטרף לחבריו החדשים. יחד איתו ייצא גם המגן הצעיר בן ביטון, שכרטיסו שייך לאדומים ובשנתיים האחרונות שיחק כמושאל בסקציה נס ציונה.

עוד נודע כי חלוץ נבחרת ניגריה אקיגו איוסון (22) מועמד להצטרף לקבוצה על חשבונו של טוטו תמוז. איוסון שיחק בעונה שעברה בסמסונספור הטורקית, רשם 33 הופעות בהן כבש תשעה שערים ובישל ארבעה נוספים. לפני כן שיחק בקבוצת ווארי וולבס במדינתו. איוסון רשם שלוש הופעות בנבחרת הבוגרת של ניגריה בהן כבש שער אחד. האדומים כבר פתחו במגעים עם קבוצתו הניגרית המחזיקה בכרטיסו לגבי השאלה לעונת אחת עם אופציה לרכישה בסיומה.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully