וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס בטירוף: גם או-ג'יי מאיו מצטרף למאבריקס

דאלאס ממשיכה את הפגרה הסוערת, הגארד של ממפיס סיכם. ברוקלין צירפה כישרון מבטיח, ריי אלן מתחנף לאוהדי בוסטון

דאלאס ממשיכה להתחזק: הלילה (שלישי) מדווחים בארה"ב שגם או-ג'יי מאיו מצטרף למאבריקס, אחרי שסיכם עם הקבוצה חוזה רב שנתי. מאיו, 24, הבחירה השלישית בדראפט 2008, העביר את ארבע העונות האחרונות עם ממפיס, שם רשם ממצועים של 15.2 נקודות למשחק. "אחתום עם המאבריקס", אישר בטוויטר, בעוד הבעלים מארק קיובן צייץ: "ברוך הבא למשפחה OJ, אנחנו כבר מחכים לך".

עבור המאבריקס מדובר בפגרה סוערת: אחרי שנפרדו מהוותיקים ג'ייסון קיד וג'ייסון טרי, כוכבי האליפות הנהדרת מלפני שנתיים, הקבוצה של דירק נוביצקי כבר צירפה את הסנטר הגרמני כריס קיימן, את הפורוורד אלטון ברנד, ואת הגארדים דונטיי ג'ונס ודארן קוליסון.

* ברוקלין החתימה רכש צעיר ומבטיח: ג'רי סטקהאוס, עם ותק של 17 עונות בליגה, מצטרף לנטס, אחרי שחתם על חוזה לעונה תמורת 1.4 מיליון דולר. סטקהאוס, שנבחר שלישי בדראפט 1995, רשם 30 הופעות באטלנטה בעונה שעברה וקלע 3.6 נקודות ב-9.1 דקות. הוא לא שיחק דקה בפלייאוף.

* ריי אלן, שעבר במהלך הפגרה למיאמי, מנסה לרכך מעט את הפרידה מאוהדי הסלטיקס. אחרי שהעדיף לעבור מבוסטון ליריבה הגדולה ממיאמי, ואחרי שדני איינג' הצהיר ש"ניסינו להשאיר אותו, אבל הוא החליט לעזוב", אלן פרסם הודעה גדולה, על עמוד שלם ב"בוסטון גלוב", ובה כתב:

"בחמש השנים האחרונות המשפחה שלי ואני התגאינו לכנות את בוסטון כבית שלנו. אהבנו לגור בעיר הזאת ולהיות חלק ממשפחת סלטיקס ומהקהילה הזאת. הזיכרונות האלה יישארו חקוקים בלבי לנצח. מכל הלב, תודה לך בוסטון על מסע נהדר. ריי אלן".

* גם אטלנטה משנה את פניה, כשצירפה את קייל קורבר משיקגו. ההוקס איבדו את ג'ו ג'ונסון לברוקלין כמו גם את הפורווורד מרווין וויליאמס, אבל קיבלו את דווין האריס, אנתוני מורו ודשון סטינסון, והחתימו את לו וויליאמס מפילדלפיה. קורבר קלע בממוצע 8.1 נקודות בעונה שעברה במדי הבולס, ודורג עשירי בליגה באחוזים מעבר לקשת: 43.5.

* סקרמנטו החתימה את הפוינט גארד ארון ברוקס, ששיחק בעונה שעברה בסין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully