וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס סקולה חתם בפיניקס

הפורוורד ששוחרר מיוסטון מצא בית חדש אצל הסאנס, ששחררו בעצמם את צ'ילדרס. הניקס לא צפויים להשוות את ההצעה על לין

כשבוע לאחר ששוחרר מיוסטון בנסיון לפנות מקום נוסף תחת תקרת שכר על מנת לפתות את דוויט הווארד, מצא הלילה (בין ראשון לשני) לואיס סקולה בית חדש. פיניקס היא זו שזכתה בשירותיו של פורוורד נבחרת ארגנטינה המצוין, לאחר שהגישה לו את ההצעה הטובה ביותר. "זה לא ישנה את כל הזכרונות הטובים שהיו לי ביוסטון", אמר סקולה, "אני רוצה להודות למועדון הזה, שהגשים לי את כל החלומות. לעולם לא אשכח אותו. אבל עכשיו אני בפיניקס, ואני מאוד נרגש".

"הוא חתיכת שחקן", התרשם לטובה מאמן הסאנס אלווין ג'נטרי. "הוא מביא לנו מנהיגות, וזה פשוט שחקן מצוין לצרף לקבוצה שלך. הוא ממש מבין כיצד לשחק". כעת, לאחר שלא הצליחה להחתים את אריק גורדון ואיבדה כמובן את סטיב נאש, פיניקס החדשה תציג לראווה את גוראן דראגיץ', מייקל ביזלי, קנדל מארשל וסקולה, שיצטרפו אל חלק מהבסיס הקיים שנותר מהעונה החולפת.

מי שלא יהיה חלק מהבסיס הנ"ל הוא ג'וש צ'ילדרס, שבעצמו שוחרר מפיניקס באמצעות סעיף האמנסטי. הסאנס ינסו לצרף את קורטני לי או או ג'יי מאיו לעמדת הסקנד גארד.

* מינסוטה הגישה באופן רשמי את הצעתה על ניקולה באטום: 46 מיליון דולר ל-4 שנים. הבלייזרס צפויים להשוות.

* מי שלא צפויה להשוות, על פי דיווחים, היא ניו יורק. בארצות הברית ממשיכים לטעון כי הניקס לא ישוו את ההצעה של יוסטון על ג'רמי לין, והרכז הסנסציוני צפוי לחתום באופן רשמי ברוקטס בעוד יומיים. בתוך כך, בעסקה ששלחה את ריימונד פלטון למדיסון סקוור גארדן קיבלו בחזרה פורטלנד את בחירת הסיבוב השני של הניקס, קוסטס פפאניקולאו המצוין, וכן את הזכויות על פורוורד יווני נוסף, גיורגיוס פרינטזיס.

* שיקגו מנסה למצוא קבוצה שתיקח ממנה את ריצ'רד המילטון, וחוזהו בן ה-5 מיליון דולר.

* בריאן שואו, ששימש אשתקד כעוזרו של פרנק ווגל באינדיאנה, הוציא עצמו מרשימת המועמדים לאמן את פורטלנד. גם מייקל מאלון מחוץ למירוץ.

* ארבעה שחקני עבר מועמדים לאמן את אורלנדו: ג'ף הורנאסק, לינדסי האנטר, ז'ק וון ומייקל קרי.

ליגת הקיץ: דמיאן לילארד משתלט על פורטלנד

שבעה משחקים נערכו הלילה במסגרת ליגת הקיץ בלאס וגאס, אליה יצטרפו מחר ליאור אליהו ומינסוטה. אחד השחקנים הבולטים מהמשחקים הלילה היה דמיאן לילארד, הבחירה השישית בדראפט על ידי פורטלנד. הרכז המוכשר הפציץ 25 נקודות ב-82:85 של הבלייזרס על ניו אורלינס, כשגם בחירת הדראפט הנוספת של פורטלנד, מיילס לאונרד, הרשים עם 14 נקודות ו-11 ריבאונדים. מנגד, אוסטין ריברס אמנם קלע 14 נקודות להורנטס, אך עשה זאת ב-3 מ-13 מהשדה.

הבחירה השלישית בדראפט, בראדלי ביל, המשיך להרשים כשקלע הפעם 20 נקודות בהפסד וושינגטון 85:78 לקבוצת כוכבים מה-Dליג. הבחירה השניה מייקל קיד גילרכיסט לא שיחק בניצחון שארלוט 64:68 על קליבלנד, כשהבחירה הרביעית, דיון ווייטרס, סיים עם 10 נקודות באחוזים רעים עבור הקאבס.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully