וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דג'וקוביץ': "אשתדל להתואשש בזמן שיש לי עד לגמר"

נולה היה מותש אחרי הסאגה מול מארי: "אחד המשחקים הקשים בחיי, אני שמח". מארי: "הפסד כואב, גאה בדרך בה נלחמתי"

איזה משחק סידרה לנו היום (שישי) אליפות אוסטרליה. אחרי שרפאל נדאל לא התחשב ברוג'ר פדרר והבטיח את מקומו בגמר, הוא ישב היום מול הטלוויזיה וחיכה ליריבו שם. וחיכה, וחיכה וחיכה. כמעט חמש שעות, זה הזמן שהלמו המדורג ראשון בעולם והאלוף המכהן נובאק דג'וקוביץ' הסרבי והמדורג רביעי בעולם אנדי מארי, עד שלבסוף ידו של נולה הייתה על העליונה והוא ניצח 3:6, 6:3, 7:6, 1:6, 5:7, בסיומה של חווית טניס ענקית.

"אחרי המערכה השנייה והשלישית, הייתי חייב למצוא כוחות ואנרגיה מחודשת. ברמות האלה, מעט מאוד נקודות קובעות את המנצח וככה זה גם היה היום", אמר בסיום דג'וקוביץ' המותש, שיצטרך להתאושש עד לגמר ביום ראשון, "לשנינו היו משברים פיזים במשחק והיה משחק מאוזן מאוד, מהנקודה הראשונה ועד לאחרונה. היה לנו קל יותר לשבור זה את זה מאשר לשמור על ההגשות שלנו".

נולה נשאל איפה מדורג המשחק בדירוג המשחקים הקשים בקריירה שלו: "בהתחשב בנסיבות, בהחלט גבוה מאוד. נראה לי שזה המשחק הכי ארוך שהיה לי בשלבים כאלה של גרנד סלאם, ככה שאני בהחלט מרוצה ושמח. אנדי היה בטוח על המגרש בהשוואה לשנים קודמות. הוא לקח את ההזדמנויות שלו ושיחק טוב".

ומה לגבי הגמר? "זה לא סוד שגם שם הולך להיות משחק מאוד פיזי, אשתדל להתאושש ביום וחצי שיש לי. רפא משחק מצוין והוא בהחלט רוצה את התואר הזה. זו שנה חדשה ואתגר חדש וכל הניצחונות שלי עליו בשנה שעברה נשכחו".

המפסיד המאוכזב אנדי מארי, שאחרי שני גמרים רצופים באוסטרליה הודח הפעם שלב אחד מוקדם יותר ושוב לא יזכה בתואר גרנד סלאם, אמר: "היה משחק גדול, הייתה לי הזדמנות שפיספסתי ב-5:5 במערכה האחרונה. קשה להפסיד ככה, אחרי שאתה עושה קאמבק, אבל אני שחקן שונה עם גישה שונה מאשר בשנה שעברה. אני גאה בדרך בה נלחמתי היום".

נובאק דג'וקוביץ' גבר על אנדי מארי במשחק מדהים ועלה לגמר

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully