וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפ היום: השער הגדול של יוסי בניון

התגעגעתם? קפטן נבחרת ישראל חוזר, ובגדול: צפו בביצוע מרהיב ממשחק האימון של צ'לסי מול וויקומב, כולל 3 הקפצות על העקב

«iframe width="440" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/kOTZGcsZnVw" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

בסדר, מדובר במשחק ידידות מוקדם במיוחד נגד יריבה אלמונית מהליגה הרביעית באנגליה. ובכל זאת, השער שהבקיע יוסי בניון אמש (שלישי) ב-0:3 של צ'לסי על וויקומב הזכיר נשכחות, והראה למספר רגעים קסומים כמה טכניקה גלומה בקשר הישראלי שלמרבה הצער נאלץ להתמודד עם לא מעט פציעות בשנה האחרונה. הרגע הגדול של בניון הגיע כבר בדקה הרביעית, כאשר קיבל כדור מדידייה דרוגבה, הקפיץ פעמיים על העקב, פעם נוספת על החזה, ואז, כשהכדור עדיין באוויר, הקפיץ פעם אחרונה בעזרת העקב מעל השוער של וויקמוב, והבלוז עלו ל-0:1 מדהים.

המשחק אמש היה הראשון של אנדרה וילאש בואש בתפקיד, וכרגע נדמה ששחקני צ'לסי קיבלו את המאמן הפורטוגלי הצעיר בזרועות פתוחות. "המאמן החדש עבד קשה מאוד על החדות שלנו ורואים את זה", אמר ג'ון אובי מיקל. "הכל הולך בינתיים מצוין. כולנו נהנים מהאימונים שלהם והכל טוב, ככה שאני מקווה שזו תהיה מוצלחת".

אלא שלא הכל ורוד בצ'לסי. פציעתו הקשה של מייקל אסיין, שייאלץ להיעדר כחצי שנה בשל ניתוח בברכו, אילצה את הבלוז לנסות ולצרף קשר נוסף לסגל. הבוקר מדווחת התקשורת האנגלית כי אחד השמות החמים ביותר הוא זה של סקוט פארקר, קשרה של ווסטהאם שלא מעוניין לשחק בליגת המשנה. הפטישים דורשים כ-8 מיליון ליש"ט על הקשר בן ה-30, אך צ'לסי עשויה לבקש להשאילו לעונה הקרובה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully