וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: שער ליוסי בניון ב-0:3 של צ'לסי על וויקומב

הקשר הישראלי הרשית כבר אחרי ארבע דקות, טורס וראיקוביץ' השלימו. בישול לשכטר ב-1:1 של קייזרסלאוטרן מול מץ

רכש חדש אמנם עדיין אין, אבל אנדרה וילאש בואש מתחיל להיכנס לעניינים בצ'לסי. היום (שלישי) הוביל המאמן הצעיר את שחקניו במשחק האימון הראשון שלו בבלוז. צ'לסי, עם יוסי בניון בהרכב, ניצחה 0:3 את וויקומב וונדררס מהליגה השלישית באנגליה. קפטן נבחרת ישראל, שהיה פצוע לאורך שלבים ארוכים בעונה החולפת, וחזר לפעילות רק לקראת סופה, פתח בהרכב ואפילו כבש את הראשון כבר בדקה הרביעית לאחר מהלך אישי מצוין.

הישראלי הוחלף במחצית, ובדקה ה-52 הצליחו שחקניו של אנדרה וילאש בואש לכבוש את השני, כשהפעם זה היה פרננדו טורס שסיים התקפה מתפרצת בבעיטה מקצה הרחבה כדי לקבוע 0:2. ארבע דקות לאחר מכן הצליח סלובודאן ראיקוביץ' הצעיר לכבוש את ה-0:3 מטווח קצר ולגמור עניין.

קבוצתם של איתי שכטר וגילי ורמוט, קייזרסלאוטרן, המשיכה היום (שלישי) במשחקי האימון שלה לקראת עונת 2011/12. השדים האדומים, שניצחו בשבת 0:3 את FSV פרנקפורט, סיימו הפעם ב-1:1 מול מץ הצרפתית. שכטר אף בישל את שער היתרון בדקה ה-10 לאחר שדאבל פס שלו עם אולצ'אי שהאן נגמר בבעיטה של האחרון פנימה וקבע 0:1. אך שער של דיאפרה סאקו קבע 1:1 בדקה ה-80. שכטר הוחלף במחצית, ורמוט הפצוע אמור לחזור לפעילות רק בסוף החודש.

לעמוד שגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully