וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האולם באוסישקין חוזר לימיו הגדולים כשהפועל ת"א מנצחת שם את מכבי ת"א פעמיים, אותה מכבי ת"א זוכה ביורוליג כשהפעם משתתפות במפעל כל הקבוצות החזקות ועוד מתפארת בשחיטה הגדולה ביותר בהיסטוריה של הגמרים האירופיים, הפועל ירושלים זוכה בגביע יול"ב וצובעת עוד מקום באירופה באדום, דורון שפר חוזר בגדול, עודד קטש וגיא גודס פורשים, עירוני ר"ג מתפרקת לגורמים, נס בדאלונה הופך לסיפור שיגרתי לעומת מה שמכבי ת"א עושה לז'לגיריס קובנה בשניות הסיום וזו רק התחלת רשימת האירועים הבולטים של עונת 2003-4 בכדורסל הישראלי. בחרנו לסכם את הרגעים הבולטים של העונה הזאת מהנדירים שבהם, דרך העצובים שבהם ועד למרגשים ביותר כדי לתת בקטנה סיכום צנוע של עונה כל כך גדולה. צאו לדרך.

האולם באוסישקין חוזר לימיו הגדולים כשהפועל ת"א מנצחת שם את מכבי ת"א פעמיים, אותה מכבי ת"א זוכה ביורוליג כשהפעם משתתפות במפעל כל הקבוצות החזקות ועוד מתפארת בשחיטה הגדולה ביותר בהיסטוריה של הגמרים האירופיים, הפועל ירושלים זוכה בגביע יול"ב וצובעת עוד מקום באירופה באדום, דורון שפר חוזר בגדול, עודד קטש וגיא גודס פורשים, עירוני ר"ג מתפרקת לגורמים, נס בדאלונה הופך לסיפור שיגרתי לעומת מה שמכבי ת"א עושה לז'לגיריס קובנה בשניות הסיום וזו רק התחלת רשימת האירועים הבולטים של עונת 2003-4 בכדורסל הישראלי.

בחרנו לסכם את הרגעים הבולטים של העונה הזאת מהנדירים שבהם, דרך העצובים שבהם ועד למרגשים ביותר כדי לתת בקטנה סיכום צנוע של עונה כל כך גדולה. צאו לדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully