וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-AFC דרום יש שני מועדונים עם מסורת עשירה (הקולטס יותר, הטייטאנס קצת פחות), ושניים שעדיין בונים אותו - אחד מועדון בן 9 שנמצא בעיצומה של הבנייה מחדש הראשונה שלו, ואחד ינוקא בן שלוש, שרוצה להתחיל לאכול בשולחן של הגדולים. אינדיאנפוליס, עם הקווטרבק פייטון מאנינג שחתם על חוזה מפלצתי של 98 מיליון דולר,צפויה להמשיך לשלוט בבית. לטנסי אנחנו חוזים נפילה קלה, ואילו ג'קסונוויל ויוסטון יקוו שכל החלקים שלהן יתחברו לכדי ריצת פלייאוף. את הפיקנטריה בבית הזה ניתן למצוא ביריבות נחמדה מאד שהולכת ונבנית בין אינדיאנפוליס לטנסי, וביריבות טבעית בין יוסטון לטנסי, ששיחקה עד לפני כמה שנים ביוסטון. את המהלכים הגדולים אפשר למצוא בכל קבוצה בבית הזה.

ב-AFC דרום יש שני מועדונים עם מסורת עשירה (הקולטס יותר, הטייטאנס קצת פחות), ושניים שעדיין בונים אותו - אחד מועדון בן 9 שנמצא בעיצומה של הבנייה מחדש הראשונה שלו, ואחד ינוקא בן שלוש, שרוצה להתחיל לאכול בשולחן של הגדולים.

אינדיאנפוליס, עם הקווטרבק פייטון מאנינג שחתם על חוזה מפלצתי של 98 מיליון דולר,צפויה להמשיך לשלוט בבית. לטנסי אנחנו חוזים נפילה קלה, ואילו ג'קסונוויל ויוסטון יקוו שכל החלקים שלהן יתחברו לכדי ריצת פלייאוף.

את הפיקנטריה בבית הזה ניתן למצוא ביריבות נחמדה מאד שהולכת ונבנית בין אינדיאנפוליס לטנסי, וביריבות טבעית בין יוסטון לטנסי, ששיחקה עד לפני כמה שנים ביוסטון. את המהלכים הגדולים אפשר למצוא בכל קבוצה בבית הזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully