וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו הקבוצה הטובה בעולם": ברצלונה חוגגת, ועוקצת

ימאל יודע שה-0:4 יכול להגדיר תקופה ומתענג על הרגע בו "האיצטדיון השתתק", לבנדובסקי מתמוגג מהמהפך של פליק ומ"ההבנה העיוורת" שנוצרת בין השחקנים. ברצלונה מתעוררת למציאות חדשה: "הילדים כבשו את הברנבאו והראו לעולם שהכישרון בלה מאסיה אינסופי"

שחקני ברצלונה חוגגים את ה-0:4 על ריאל מדריד בקלאסיקו/מתוך הטוויטר של ברצלונה

ברצלונה התעוררה הבוקר למה שהיא מאמינה שהוא שחר של יום חדש. הניצחון 0:4 אמש (שבת) על ריאל מדריד הוא לא רק הוכחה לזהות הקבוצה הטובה ביותר בספרד כרגע, לא רק תזכורת לריאל שכוכבים לבדם לא יוצרים קבוצה, אלא גם משחק שעשוי להגדיר את יחסי הכוחות בין היריבות המושבעות לשנים הבאות. בשנים האחרונות הבלאנקוס שלטו ללא עוררין בקלאסיקו, אבל המשחק אמש עשוי להיות נקודת תפנית, וגם לאמין ימאל על 17 שנותיו מבין זאת היטב.

"ימאל היה בקושי בן שלוש כשברצלונה הביסה את ריאל מדריד 0:5 בנובמבר 2010, במשחק שהאפקט שלו נמשך שנים אחר כך. היום הוא היה חלק מהמשחק שיעשה את המהפך פעם נוספת", כתבו ב"מונדו דפורטיבו".

ימאל, שבגיל 17 הפך לכובש הצעיר בתולדות הקלאסיקו, ניסה לשדר עסקים כרגיל בסיום והדגיש ש"עבורנו זה בסך הכל עוד ניצחון", אבל גם הוא מבין שלהצגה הזו יש משמעות סמלית. "אנחנו מאמינים שאנחנו הקבוצה הטובה בעולם. עד עכשיו אמרו שאנחנו מנצחים רק יריבות בינוניות, אבל לנצח את ריאל מדריד 0:4 בבית שלה...זה מוכיח שאנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה".

ימאל גם עקץ את ריאל ואוהדיה, אמר ש"במחצית השנייה יכולנו לראות שהשחקנים שלהם עייפים מאוד, אז ניצלנו את זה" וגם התענג על הרגע שבו "הברנבאו השתתק, ושמעו רק את האוהדים שלנו. זה היה רגע עצום", ולקינוח גם הוסיף סטורי חצי מתגרה ("תירגעו, המשימה הושלמה").

אבל עם כל הכבוד לימאל ולראפיניה שחגג שער ראשון בקלאסיקו אחרי שנעץ את הרביעי, זה היה קודם כל הערב של רוברט לבנדובסקי. או אולי, אם להקשיב לחלוץ שפתח את העונה בכושר רצחני - של האנזי פליק.

"העבודה שהאנזי עושה כאן פשוט מדהימה. לא רק איתי, אלא עם כולם", אמר לבנדובסקי שהגיע ל-14 שערים העונה, וממשיך לפרוח תחת המאמן איתו הצליח גם בבאיירן מינכן. "כל השחקנים מרגישים איתו בנוח, כל שחקן מבין את מקומו, וראו את זה על המגרש הערב. אנחנו מבינים אחד את השני גם ללא מילים. זו הבנה עיוורת".

שחקן ברצלונה לאמין ימאל, רוברט לבנדובסקי. Maria Gracia Jimenez/Soccrates, GettyImages
ערב אגדי. לבנדובסקי וימאל/GettyImages, Maria Gracia Jimenez/Soccrates

מה שבלט גם אתמול הייתה הנוכחות של תוצרי "לה מאסיה", האקדמיה של בארסה, על כר הדשא. בשני המשחקים בשבוע המושלם של הקבוצה, מול באיירן ואמש מול ריאל, שותפו שמונה שחקנים ממחלקת הנוער, והצטיינו. אמש היו אלה גם פאו קובארסי, פדרי ואחרים שכיכבו.

"הילדים של בארסה כבשו את הברנבאו בערב שייכנס לדפי ההיסטוריה", התמוגגו ב"מונדו דפורטיבו". "החבורה של האנזי פליק הראתה לעולם פעם נוספת שהכישרון של לה מאסיה בלתי נגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully