וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה הפרש של 6 נקודות, אבל הפער מהכדורגל של ברצלונה עצום"

בתקשורת הספרדית לא מרחמים על ההופעה הרעה של ריאל מדריד בקלאסיקו. ב"מארקה" האשימו את אנצ'לוטי וההגנה, ב"אס" הודו: "קבוצה שבורה ועייפה"

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

ריאל מדריד חטפה הערב (שבת) את אחת ההשפלות הגדולות שלה בתולדות הקלאסיקו. אמנם גם לפני שנתיים וחצי ברצלונה ניצחה 0:4 בסנטיאגו ברנבאו, אבל מאז אלופת אירופה וספרד התחזקה, הפכה לדומיננטית ביותר ביריבות המרה בין השתיים ולא הפסיקה לנצח במפגשים בין הקבוצות. אלא שהפעם, הקבוצה של האנזי פליק היתה טובה יותר משמעותית, וגם אחרי מחצית ללא שערים היא הצליחה להתפוצץ עם רביעייה לרשת של אנדריי לונין בהופעה ענקית.

זה היה ההפסד הראשון של ריאל אחרי 42 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, במה שיכול היה להשוות את השיא של ברצלונה שהחזיק מאפריל 2017 ועד מאי 2018 עם 43 משחקים כאלה ברציפות. עבור הבלאנקוס, זה לא עוד הפסד בקלאסיקו, כשגם ההפרש מפסגת הטבלה צמח ל-6 נקודות כבר אחרי 11 מחזורים.

ב"אס" ניתחו את ההופעה התקפית של הבלאנקוס, ולא שכחו אף אחד: "לא הרגיש שריאל מדריד רצה. כולם יצאו רע למחצית השנייה, אבל מעל הכל היה אמבפה. הוא היה בנבדל שמונה פעמים וגרם לתסכול רב אצל הקהל. ויניסיוס לא הגיע לסייע כפי שעשה נגד בורוסיה דורטמונד והוא יקבל את כדור הזהב במצב רוח רע. זה הפרש של שש נקודות, אבל הפער מהכדורגל של ברצלונה בשלב הזה הוא עצום".

קיליאן אמבפה ריאל מדריד. GettyImages
הרע מכולם? אמבפה/GettyImages

הרבה ביקורת נשמעה בסיום על ניהול המשחק של קרלו אנצ'לוטי, ש"לא לקח סיכונים" ולא ביצע חילופים מספיק טובים. ב"מארקה" ניתחו את העבודה של המאמן האיטלקי: "הוא בחר 11 לא מספיק טובים, אולי אפילו צפויים מדי. הוא היה צריך לשנות את התפקוד של ג'וד בלינגהאם ופדריקו ואלוורדה, והיתה ציפייה שיעשה משהו לפחות במחצית. במחצית השנייה הקבוצה כבר היתה שבורה, עייפה ולא יצרה מצבים. זה היה יום עגום מאוד עבור הקריירה של אנצ'לוטי בריאל מדריד".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

גם ההגנה של ריאל חטפה מהתקשורת בספרד: "אנטוניו רודיגר הוא מנהיג ההגנה, הוא הציג הופעה עלובה. פרלאן מנדי נכנע באופן מוחלט למסירות המפתח של ברצלונה. אדר מיליטאו ירד ברמתו ככל שהזמן עבר, ובמחצית השנייה קרס לחלוטין עם הגנה מזעזעת. הרע ביותר היה לוקאס ואסקס, הוא השאיר לבד את לבנדובסקי בשער הראשון, לא הסתדר מול ראפיניה וסבל במשך כל המחצית השנייה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully