וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השווה שיא שלילי היסטורי: הקלאסיקו העגום של אמבפה

עודכן לאחרונה: 27.10.2024 / 0:09

כוכב ריאל מדריד נתפס בשמונה נבדלים - שישה מתוכם בתוך חצי השעה הראשונה - וסיפק מספרים אומללים. ברשת לא ריחמו עליו

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

גם בסיוטים הגדולים ביותר שלו, ספק אם קיליאן אמבפה האמין שכך ייראה הקלאסיקו הראשון שלו. כוכב ריאל מדריד סיפק הערב (שבת) תצוגה עגומה במיוחד ב-4:0 מול ברצלונה, נתפס בשמונה (!) נבדלים ולא הפסיק להחמיץ.

כבר בתוך חצי השעה הראשונה נשרקו לחובתו של הסופרסטאר הצרפתי שישה נבדלים. למעשה, ב-25 הדקות הראשונות רשם הסופרסטאר הצרפתי אותה כמות של נגיעות בכדור ונבדלים - חמישה.

אמבפה סיים את המחצית הראשונה עם 0 בעיטות למסגרת, 0 הזדמנויות שיצר, 0 דריבלים, 0 כדורי רוחב מדויקים, 0 ניצחונות בדו-קרבים, 0 סחיטת עבירות ושישה נבדלים, כאמור (שיא למשחק בודד בחמש הליגות הבכירות העונה). בסיום הגיע לשמונה נבדלים (כמו כל משחקיו העונה - ביחד!), דריבל מוצלח אחד ודו-קרב מוצלח אחד.

שיא כל הזמנים בלה ליגה שייך לג'ונתאס מאלצ'ה, שרשם 8 נבדלים מול אתלטיק בילבאו ב-2015. קארים בנזמה שיאן כל הזמנים בריאל מדריד עם 7 נבדלים מול אייבאר ב-2018, השיא של ברצלונה שייך ללואיס סוארס (7 מול ג'ירונה ב-2017).

באנגליה, אגב, שיא כל הזמנים עומד על שישה בלבד ושייך לכריס ווד (2019) ויונג מין-סון (2017). לארלינג הולאנד, למקרה שתהיתם, יש העונה נבדל אחד בלבד בליגה - כמו לואיס דיאס, גבריאל ז'סוס וטימו ורנר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully