וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צמד אחרי הדקה ה-98: ליל ניצחה בדרבי של צפון צרפת

לאנס הייתה עדיפה ברוב שלבי המשחק, אבל דייויד ובאיו קבעו 0:2 דרמטי לזכות האורחת. ברסט ניצחה 1:2 בריימס, אנז'ה גברה 2:4 על סנט אטיין

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

עוד לפני "לה קלאסיק" בין מארסיי לפריז סן ז'רמן שיחתום מחר (ראשון) את המחזור התשיעי בליגה הצרפתית, נערך הערב הדרבי של הצפון, בו ליל כבשה פעמיים בתוספת הזמן וניצחה 0:2 בלאנס. ריימס השישית הפסידה בביתה 2:1 לברסט, כשבתחתית אנז'ה נמלטה מהקו האדום עם ניצחון בכורה העונה - 2:4 על סנט אטיין.

לאנס - ליל 2:0

אחת משלוש הבלתי מנוצחות של הליגה הצרפתית החמיצה בדרבי החם ובתוספת הזמן הפסידה לראשונה העונה. ליל הגיעה אחרי הניצחון הגדול במדריד על אתלטיקו בליגת האלופות ושוב הסתמכה על יכולת נהדרת של לוקא שבאלייה בין הקורות, עד שעקצה ברגעים האחרונים. נגיעת יד ברחבה של קווין דנסו הובילה להתערבות VAR ואת הפנדל בדקה ה-98 בעט פנימה ג'ונתן דייויד. לאנס שלחה את כולם קדימה ובדקה ה-11 של התוספת דהר מוחמד באיו המחליף למתפרצת וסגר עניין. ליל התבססה במקום הרביעי, שלוש נקודות מעל לאנס החמישית.

ג'ונתן דייויד שחקן ליל. SAMEER AL-DOUMY/AFP, GettyImages
כבש מול שתי הקבוצות של מדריד ועכשיו גם בדרבי. ג'ונתן דייויד/GettyImages, SAMEER AL-DOUMY/AFP

ריימס - ברסט 2:1

האורחת לומדת לשלב בין הליגה לבין ליגת האלופות, שם החלה נהדר עם שבע נקודות מתוך תשע, והערב השיגה נקודות חוץ ראשונות בליגה. אריק רואה ביצע רוטציה וקיבל תמורה מיידית משחקני ההתקפה שלו. רומן פאבר דייק מהנקודה הלבנה בדקה הרביעית וגם בישל למאמה באלדה בדקה ה-18, כשבתווך נפצע המגן לוק זוגבה. הבלם ג'וזף אוקומו צימק בנגיחה בדקה ה-29, אך ריימס לא הצליחה להימנע מהפסד שני רצוף וכעת ברסט מפגרת אחריה בנקודה בלבד.

אנז'ה - סנט אטיין 2:4
לאנז'ה: הימאד עבדלי (7), ז'אן אודה אהולו (39), איברהימה ניאן (69 בפנדל), במבה דיינג (90+3). לסנט אטיין: זוריקו דביטשווילי (16 ו-57)

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה

משחקי יום ראשון:

ליון - אוקזר (16:00)
ניס - מונאקו (18:00)
מונפלייה - טולוז (18:00)
שטרסבורג - נאנט (18:00)
מארסיי - פריז סן ז'רמן (21:45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully