וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס אנריקה: "ראמוס חוזר ב-25, אני רק לא יודע באיזה חודש"

מאמן פריז סן ז'רמן התבדח לפני "לה קלאסיק" במארסיי (א', 21:45): "נשמע כאילו הוא יפתור את כל תחלואי העולם". דה זרבי: "אני מאוהב בקבוצה שלי"

תיקתקנו, 25.10/ספורט1

יום אחרי הקלאסיקו בספרד, נקבל מחר (ראשון) את הגרסה הצרפתית "לה קלאסיק", כאשר מארסיי תארח את יריבתה המושבעת פריז סן ז'רמן במסגרת המחזור התשיעי. מונאקו, שחולקת עם הפריזאים את הפסגה, תשחק לפני כן אצל ניס בדרבי הריביירה. ליון המתאוששת תארח את אוקזר.

מארסיי - פריז סן ז'רמן (21:45)

רגע האמת של רוברטו דה זרבי הגיע. אחרי פתיחת עונה מרשימה, כולל שתי חמישיות ולמרות שתי מעידות לאחרונה, למארסיי החדשה שלו יש הזדמנות להראות מה היא שווה מול אלופת צרפת והיריבה המרה שלה, אותה לא ניצחה בבית מאז נובמבר 2011. פריז סן ז'רמן נראית פגיעה למדי, אחרי שלושה משחקי חוץ רצופים ללא ניצחון (1:1 בליגה אצל ריימס וניס, ובתווך הפסד 2:0 לארסנל בליגת האלופות) וגם תיקו ביתי מתסכל מול פ.ס.וו איינדהובן שהדגיש את חסרונו של חלוץ 9 אמיתי.ויטיניה אמור לחזור להרכב, בניסיון להגדיל את הפער בין הקבוצות לשש נקודות. גונסאלו ראמוס עדיין פצוע ולואיס אנריקה מתלבט בין לי קאנג-אין למרקו אסנסיו כ-9 מדומה. "הוא חוזר ב-25, זה בטוח, אני רק לא יודע באיזה חודש", התבדח לואיס אנריקה בנוגע למצבו של החלוץ הפורטוגלי שמושבת כבר מעל חודשיים. "נשמע כאילו הפתרון לכל תחלואי העולם כרגע הוא גונסאלו ראמוס. בחייכם, אמרנו שהוא יחזור ב-25 והוא ייתן את מה שנתן לפני כן. אני אוהב אותו, אבל בדיוק כמו שאני אוהב את כל השחקנים בסגל שלי. הפתרון הוא אף פעם לא שחקן אחד".

אצל המארחת, אדריאן ראביו יחווה לראשונה את "לה קלאסיק" מהצד התכול ויפגוש את קבוצת נעוריו. קנטן מרלן בספק, כך שהבלם ליליאן בראסייה עשוי לפתוח כמגן שמאלי והקשר ז'ופרה קונדוגביה יהיה במרכז ההגנה. למרות איסור הגעת קהל אורח, האבטחה בסטאד ולודרום תוגברה. 600 שוטרים יהיו באזור האצטדיון ובנוסף אליהם 800 מאבטחים וסדרנים מטעם המועדון. "זה משחק חשוב מאוד, אבל בסופו של דבר הוא שווה רק שלוש נקודות", אמר דה זרבי. "ניצחון או הפסד, המסע שלנו לא ייגמר פה. יש לנו קבוצה חזקה, צריך להבין ש'נולדנו' רק לפני חודשיים-שלושה. אני מאוהב בקבוצה שלי ורוצה שנשחק באומץ מול פ.ס.ז'. יש לנו את האיכויות להתמודד איתה.

רוברטו דה זרבי מאמן מארסיי. MIGUEL MEDINA/AFP, GettyImages
"ניצחון או הפסד, המסע שלנו לא ייגמר פה". רוברטו דה זרבי/GettyImages, MIGUEL MEDINA/AFP

ניס - מונאקו (18:00)

שתי השכנות פתחו את העונה בצורה שונה לגמרי. בזמן שמונאקו עדיין בלתי מנוצחת בכל המסגרות, מושלמת במשחקי החוץ בליגה ומגיעה אחרי חמישייה מרשימה לרשת הכוכב האדום בלגרד בליגת האלופות, ניס עוד מחפשת את דרכה תחת שרביטו של פרנק הז וסופרת שישה משחקים ללא ניצחון (ליגה וליגה אירופית, אם כי בלי הפסדי בית) מאז הפיק ב-0:8 הביתי על סנט אטיין. בשתי העונות האחרונות היו רק ניצחונות חוץ בין השתיים, כאשר ניס לא ניצחה את יריבתה בבית מאז ה-1:2 במרץ 2020. המארחת סובלת מחיסורים רבים וגם הקפטן דאנטה בספק, בעוד מונאקו ללא ממאדו קוליבאלי, מוחמד סאליסו ופולארין באלוגון הפצועים, וכן ג'ורדן טזה המורחק.

sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
שחקני מונאקו חוגגים עם טאקומי מינאמינו. GettyImages
מונאקו תישאר בלתי מנוצחת?/GettyImages

ליון - אוקזר (16:00)

הקבוצה של פייר סאז' הפסידה 1:0 בבית לבשיקטאש ואיבדה את המאזן המושלם בליגה האירופית, אבל בליגה רוצה להאריך את רצף הניצחונות (עומד על שלושה) ולהתקרב עוד קצת אל הצמרת. אחרי הרוטציה מול הטורקים, דויה צ'אלטה-צאר, אבנר, נמניה מאטיץ', מקסנס קאקרה ומאליק פופאנה צפויים לחזור להרכב. אוקזר אמנם ניצחה שניים משלושת משחקיה האחרונים, אבל זה היה בבית. בחוץ, לעומת זאת, אין לה עדיין נקודה והיא ספגה שלוש שלישיות רצופות. היא תנסה לשנות את המאזן הזה בליון, שם לא ניצחה מאז מרץ 2009.

משחקים נוספים (18:00):

מונפלייה - טולוז

שטרסבורג - נאנט

המחזור ה-10 ייצא לדרך ביום שישי עם שני משחקים בהשתתפות שתיים מהנציגות של צרפת בליגת האלופות: מונאקו תארח את אנז'ה (20:00) ולאחר מכן ליל את ליון (22:00). פריז סן ז'רמן תשחק למחרת בבית מול לאנס (18:00) ומארסיי שוב תופיע במשבצת של המשחק המרכזי כשתצא לנאנט (ראשון, 21:45).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully