וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי לוי מתכנן שינויים רבים באשדוד, מכבי פ"ת עוברת ל-3 בלמים

בקבוצה מעיר הנמל רוצים לברוח מהחלק התחתון של הטבלה (שבת, 19:00). בן הרוש עשוי להחליף את דה לוקאס, אג'יי יחזור ל-11

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי פתח תקוה 2:5/ספורט1

מ.ס. אשדוד

מ.ס. אשדוד צריכה נקודות והמשחק מחר (שבת, 19:00) מול מכבי פתח תקוה, הפך להיות קריטי. הקבוצה לא בתקופה טובה ובלי חמודי כנעאן קשה לה יותר. לקראת מחר עשוי עומרי בן הרוש לחזור להרכב אחרי שהיה מורחק בהפסד מול הפועל ירושלים והוא מועמד להחליף את לואי דה לוקאס. הקשר הגנאי עמנואל אג'יי שהיה פצוע במשחק האחרון, יחזור להרכב במקום שלו הרוש. התלבטות קיימת בין סתיו נחמני לאבנעזר ממאטה. אליה גטהון הצעיר, שנכנס יחסית טוב מול הפועל ירושלים, ינסה לקבל יותר דקות.

שחקן מ.ס. אשדוד, עמנואל אג'יי. לירון מולדובן
החלים ויפתח. אג'יי/לירון מולדובן

מכבי פתח תקוה, תצא מחר למשחק חוץ נגד מ.ס. אשדוד ותנסה להתאושש מהתבוסה 5:2 להפועל באר שבע. בפתח תקוה הדגישו את פערי הרמות בין שתי הקבוצות במשחק מוקדם יותר השבוע, כך שלמרות המפלה, ממשיכים במועדון לתת אמון במאמן דן רומן ולא ממהרים לבצע שינויים. פתח תקוה ספגה עד כה 15 שערי והיא מובילה את טבלת הסופגות של ליגת העל, כך שהמאמן דיבר רבות במהלך השבוע, על משחק ההגנה של כל חלקי הקבוצה, לקראת המשך המאבקים בליגה.

כחלק מהדגש על משחק ההגנה, יעבור מחר רומן למערך של שלושה בלמים, כאשר אנדראס קארו, יפתח כבלם שלישי, על חשבונו, של דיינר קיניונס שיסופסל. קארו ישלים שלישיית בלמים זרים ויישחק לצידם של פלאמן גלאבוב ורנאטו גויקוביץ'. ההתלבטות היחידה של רומן היא בעמדת המגן הימני, כאשר אלון אזוגי וגיא דזנט מתחרים על מקום בהרכב.

"זה בטוח משחק חשוב לנו. בטח אחרי המשחק האחרון, אנחנו רוצים לתקן את הרושם ואת הטעם המר שהלכנו איתו הביתה", אמר המאמן רומן לקראת המשחק. "כל משחק בליגה הזאת, בטח בשלבים הראשונים, מרגיש כמו צומת. כי כל ניצחון פתאום שם אותך בקטגוריה שהיא למעלה והפסד באמת שם אותך באותו מקום שאתה בו עכשיו, פחות או יותר. אנחנו רוצים להיראות טוב ולנצח".

רומן נשאל איך מייצרים יציבות והשיב: "קודם כל, אנחנו צריכים לייצר משחק הגנה יותר טוב ואני מתכוון למשחק הגנה קבוצתי יותר טוב. הבסיס ליציבות זה בסיס הגנתי טוב. היו משחקים שעשינו את זה טוב ויש משחקים שאנחנו לא עושים את זה מספיק טוב. נעשה את זה מספיק טוב ואז תגיע היציבות. בחלק מהדברים אנחנו נראים יותר טוב. ברור שבחודש וחצי האחרונים הקבוצה הרבה יותר תחרותית, אנחנו מייצרים יותר מצבים ויש משחקים בהם שאנחנו מייצרים שליטה לאורך הרבה דקות. אבל מן הסתם, יש עוד הרבה עבודה והרבה במה להתקדם. יש עוד גרף שיפור לקבוצה וזה ברור לכולם. יש פה סגל טוב ושחקנים טובים, יש פה איזון מאוד טוב בין שחקנים צעירים ושחקנים יותר וותיקים. המטרה שלנו בסוף היא פשוטה, להגיע לכל מגרש ולהיות תחרותיים. לדעת שאנחנו יכולים לנצח כל קבוצה בכל מגרש הקבוצה".

על הקריאות של הקהל נגדו במשחק האחרון: "זה לא נעים כשזה קורה. אבל הקהל לא יכול היה להיות מרוצה מההופעה האחרונה, כי היא הייתה רעה. קיבלנו בעיטה בתחת, נראינו רע בחצי השנייה ואני יכול להבין את זה. אנחנו רוצים בסוף להביא גאווה לקהל וקודם כל גאווה לעצמנו, לעיר ולמועדון. אני לא העניין פה. בסוף כמועדון, אנחנו רוצים להיות מועדון שמהגיע לכל מגרש נגד כל יריבה ולדעת שאנחנו יכולים לשחק טוב ולנצח את המשחק. ברגע שזה יקרה, כל מי שמסביב למועדון יצעק דברים אחרים".

חבילת סלולר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
שחקן מכבי פתח תקוה, גיא דזנט. אריאל שלום
דזנט או אזוגי יפתחו בעמדת המגן הימני/אריאל שלום

טריוויה

* זו תהיה הפעם ה-70 בה שתי הקבוצות נפגשות בליגת העל. מ.ס. אשדוד ניצחה בשלושה מארבעת העימותים האחרונים, אבל מכבי פתח תקוה עדיין מובילה 19:26 בניצחונות ועוד 24 משחקים הסתיימו בתיקו.

* ארבע פעמים בעבר נפגשו השתיים במחזור השמיני של ליגת העל. האחרונה הייתה ב-2013/14, אז פדרו גלבאן השווה ל-1:1 עבור מכבי פתח תקוה שלוש דקות לסיום, אחרי שהאקס רועי בקל כבש עבור מ.ס. אשדוד שסיימה בתשעה שחקנים.

* מ.ס. אשדוד הפסידה על האפס בשני משחקי הבית הקודמים. בעונה שעברה היה לה רצף של ארבעה הפסדי בית, אבל בשניים מהם מצאה את הרשת. שלושה הפסדי בית בלי לכבוש? זה לא קרה לה מאז 2000/01. מי שניצחו אותה אז היו הפועל פתח תקוה (0:2), בית"ר ירושלים (0:1) ועירוני ראשון לציון (0:1).

* מכבי פתח תקוה שמרה העונה על שער נקי בשני משחקים (אחד יותר מאשדוד), אבל מציגה את ההגנה הגרועה בליגה עד כה עם 15 ספיגות.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: אשדוד

משחקי המחזור השמיני:

שבת, 18:45: עירוני קרית שמונה - בני סכנין
שבת, 19:00: מ.ס. אשדוד - מכבי פתח תקוה
שבת, 19:00: עירוני טבריה - הפועל ירושלים (ספורט3)
שבת, 19:30: הפועל באר שבע - מכבי בני ריינה (ספורט2)


שני, 20:00: מכבי נתניה - הפועל חיפה (ספורט4)
שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מכבי תל אביב
שני, 20:30: מכבי חיפה - הפועל חדרה (ספורט2)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully