וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא פוטרת אף אחד מאחריות: "בכר צריך להתעורר ומהר"

23.10.2024 / 7:45

ביקורות חריפות בקבוצה בעקבות ההפסד לבית"ר: הבנייה המאוחרת שוב גבתה מחיר, הזרים עוד לא עומדים בציפיות, וגם המאמן לא נשאר נקי. דווקא כיוף מקבל גיבוי. אחרי ההצגה שהגבירה את התהיות סביב עזיבתו: מאמצים להחתים את ירין לוי על חוזה חדש

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:3/ספורט1

לחץ גדול במכבי חיפה למחרת ההפסד 3:2 אמש (שלישי) לבית"ר ירושלים. הקבוצה הגיעה למשחק אחרי ההפסד למכבי תל אביב במטרה לחזור למסלול, אבל הפסידה אחרי שהובילה פעמיים, מה שגרר ביקורות פנימיות גדולות.

"לא יכול להיות שנהיה כל כך רכים ברוב שלבי המשחק", אמר גורם בקבוצה, "לרגעים זה נראה כאילו אנחנו עומדים ומסתכלים מהצד". בחיפה מאוד לא אהבו את הדקות האחרונות, בהן השחקנים נראו בפאניקה וכל אחד ניסה להציל את המולדת מבלי שהיה שום ארגון וסדר. "זה לא יכול להיראות ככה", המשיך אותו גורם. "מה שאפיין אותנו בתקופת ברק ובכלל, זה שתמיד יש סדר, תמיד יש תוכנית. אתמול בסוף המשחק זה לא נראה ככה".

בכר לא חף מביקורות גם בנושא הזה. בשורה התחתונה, לצד ההדחה המוקדמת מאירופה, הירוקים כשלו בשני המבחנים הגדולים של המאמן מול קבוצות צמרת. "ברור שברק הוא ראש המערכת, אז הוא אחראי לטוב ולרע", אמרו בקבוצה. "הוא הוכיח בעבר שאם יש מישהו שיודע להוציא ממשברים, זה הוא. אבל כולם כולל ברק, צריכים להתעורר ומהר".

עלי מוחמד, עבדולאי סק, ליאור רפאלוב שחקני מכבי חיפה מאוכזבים. דני מרון
הפסד שני תוך שלושה ימים. לא נעים/דני מרון

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנ

בשיתוף אאורה נדל"ן
ברק בכר מאמן מכבי חיפה. דני מרון
זה גם עליו. בכר/דני מרון

בקבוצה גם המשיכו בביקורות על בניית הקבוצה ועל ההחתמות שהגיעו בשלב מאוחר. "עכשיו כולם אומרים שהזרים לא טובים וכבר חורצים את דינם, אבל העובדה היא שכולם הגיעו מאוחר והקבוצה נבנתה מאוחר. יש לזה מחיר", מנתח גורם אחר בקבוצה. "יש פה שחקנים טובים, אבל ידענו שייקח זמן להתאקלם ולהתחבר. עכשיו הגיע התשלום".

גם אתמול היה ניכר שחסר עוד חלוץ בסגל. עומר דהן הוצא מהסגל ומלבד דין דוד, לא היה אף חלוץ טבעי. הירוקים יחדשו את הניסיונות לצרף אחד כזה, אך ההערכה היא שבסופו של דבר יצטרף חלוץ רק בינואר.

קסנדר סברינה, מכבי חיפה. ברני ארדוב
זה עוד לא זה. סברינה/ברני ארדוב
שריף כיוף שוער מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
זה עוד לא זה 2. כיוף/מאור אלקסלסי

מי שעמד במוקד הביקורות הוא השוער שריף כיוף, שנקטל בעיקר בעקבות השער השלישי של בית"ר. בחיפה מגבים את השוער ולמרות הביקורות, הזכירו שהוא דווקא נמצא בתקופה טובה ולא צריך להפיל את כל התיק עליו. גם הזרים עמדו במוקד, אבל בחיפה כאמור עדיין סבלניים לגביהם ומשוכנעים שמדובר בעניין של חיבור. "בשורה התחתונה הפסדנו בשני משחקי הצמרת עד כה", מודה בכאב שחקן בקבוצה. "למזלנו מדובר בתחילת העונה ויש הרבה זמן לתקן. למרות כל הרעש והלחץ - זה מה שנעשה".

נקודה מדאיגה נוספת שעלתה בסוף המשחק היא שחרורו של ירין לוי. הקשר הפך לשחקן חשוב במערך של בית"ר והציג אתמול יכולת נהדרת. בחיפה לא מבקרים את ההחלטה להוציאו להשאלה, ומשוכנעים שזה היה הדבר הנכון עבורו. אך הביקורת היא על כך שחוזהו יסתיים בתום העונה. הירוקים בשיחות עם משפחתו ונציגיו של השחקן וכל העת נעשה ניסיון להחתימו על חוזה חדש. בחיפה מקווים שאכן יגיעו לסיכום ולוי יחתום בקבוצה על חוזה ארוך טווח.

במחזור הבא תארח מכבי חיפה את הפועל חדרה במשחק שהועבר לטרנר (שני, 20:30), בעוד בית"ר תארח לקרב מרתק נוסף את מכבי תל אביב (שני, 20:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully