וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "בהפסד הקודם יצאתי אופטימי, הפעם עשינו יותר מדי טעויות"

מכבי חיפה שוב נכנעה בטדי, מאמן הירוקים מודה: "לא הגיע לנו לנצח. לא שלטנו בקצב של המשחק. להוביל מול קבוצה כזאת בטדי פעמיים, היינו צריכים לנצל את זה". דין דוד: "שבוע לא פשוט"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:3/ספורט1

מכבי חיפה חוותה עוד מפלה הערב (שלישי), כשנכנעה בטדי 3:2 לבית"ר ירושלים. הירושלמים ניצחו את היריבה מהכרמל לראשונה מאז פברואר 2020 וסיפקו הצהרת כוונות לעיני אוהדיהם הנלהבים, בעוד בכר רשם הפסד שני בטדי תוך שלושה ימים. דין דוד העלה פעמיים ליתרון, אבל טוומאסי וז'נו בשער בכורה נדיר הצליחו להשוות, ומוזי הפך בדקה ה-76.

דיא סבע שחקן מכבי חיפה מאוכזב. דני מרון
דקות טובות שלא הספיקו. חיפה/דני מרון

המאמן ברק בכר אמר בסיום: "גם באליפות הראשונה הפסדנו פעמיים ברציפות, אבל הפעם זה אחרת. לשני המשחקים באנו טוב, התחלנו טוב, הובלנו פעמיים אבל לא היינו מספיק אחראים. בניגוד למשחק הקודם שהפסדנו ויצאנו אופטימי, הפעם לא עשינו דברים נכון ועשינו יותר מדי טעויות. לא הגיע לנו לנצח. אולי לא להפסיד, אבל לא לנצח. לא שלטנו בקצב של המשחק. להוביל מול קבוצה כזאת בטדי פעמיים, היינו צריכים לנצל את זה, ונצטרך לתקן את זה להמשך".


כובש הצמד דין דוד: "מאכזב מאוד, הגענו למצבים שלנו והובלנו, אבל בדקות הלא טובות לא ידענו לשמור על היתרון, וזה מאכזב. שבוע לא פשוט בשבילנו, אבל נתאושש מזה, אנחנו מכבי חיפה, וניקח את הנקודות במקום אחר. זה מאכזב מאוד. ברוך השם חזרתי לכבוש, היום המצבים שלי נכנסו שלא כמו מול מכבי תל אביב, ואני ממשיך לעבוד קשה בשביל הקבוצה והחברים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סו

בשיתוף סאנופי

במחזור הבא תארח מכבי חיפה את הפועל חדרה במשחק שהועבר לטרנר (שני, 20:30), בעוד בית"ר תארח לקרב מרתק נוסף את מכבי תל אביב (שני, 20:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully