וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם עטר, רוסו וסלקטר: טורניר מרגש נערך לזכרו של אוהד מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 22.10.2024 / 14:47

כוכבי עבר רבים הגיעו אתמול למשחק ראווה לזכרו של איתי גליסקו ז"ל, לוחם גדוד 13 של גולני שנפל בקרבות בשביעי באוקטובר. מארגני הטורניר הבטיחו להפוך אותו למסורת שנתית

כוכבי עבר בכירים כמו ראובן עטר, ג'ובאני רוסו, גיורא אנטמן, משה סלקטר, רפי אוסמו ועוד הגיעו אתמול למשחק ראווה לזכרו של אוהד מכבי חיפה, איתי גליסקו ז"ל שנפל בשביעי באוקטובר בקרב על מוצב פגה.

גליסקו, אוהד של הירוקים אשר ישב ביציע הצפוני, היה חייל בגדוד 13 של גולני ונלחם במשך שעות בקרב על מוצב פגה כשבסופו של דבר נפל. במשפחתו של החייל החליטו להנציחו בין היתר באמצעות הכדורגל אותו אהב מאוד וכבר בחודש מרץ נקרא מגרש הקט רגל (שחבק) בעיר יקנעם, העיר בה גדל והתגורר, על שמו.

אתמול נערך משחק הראווה של כוכבי העבר נגד שחקנים מקומיים מהעיר יקנעם ביניהם גם שחקני העבר בהפועל ומכבי חיפה עידן בלסטרה, ארז יוסף, אמיל קסטיאל ועמי גילברט. משחק הראווה היה למעשה רגע השיא בטורניר שנערך במשך שלושה ימים, כלל עשר קבוצות מקומיות כשמאות תושבים מגיעים בכל יום לטורניר.

ראובן עטר עם ג'ובאני רוסו טורניר לזכרו של איתי גליסקו. עומר פרטום,
טורניר שיהפוך למסורת. רוסו ועטר/עומר פרטום
ראובן עטר ג'ובאני רוסו. עומר פרטום,
ראובן עטר ג'ובאני רוסו/עומר פרטום

מארגני הטורניר יפית ברנס, תמי לבני צור אילן גורן, בר שמחון ואחרים חברו ביחד למשפחה ולמעשה ביום האחרון מלבד הטורניר עצמו הקימו חבריו של גליסקו מגדוד 13 עמדות אוכל שונות הממותגות תחת דגלי חטיבת גולני. אביו של החייל הנופל, אורן גליסקו הבהיר בסיום הטורניר שהוא מתכוון להפוך זאת למסורת שנתית כאשר עטר בעצמו הבטיח שהוא והחברים יגיעו בכל שנה לכבד את זכרו של גליסקו.
...

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully