וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש אישור: הערב שסיפק לאלמוג כהן ויצחקי את הגושפנקא שחיפשו

23.10.2024 / 7:00

בית"ר ירושלים הייתה זקוקה לניצחון על מכבי חיפה כדי לשים חותמת על השינוי שהיא עוברת העונה. יצחקי דיבר על צמרמורות מהאווירה, ירין לוי היה הכוכב של המשחק, ולא פחות חשוב - כולם מרגישים שזה לא חד פעמי: "מכבי תל אביב אימפריה, אבל גם אנחנו"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:3/ספורט1

בית"ר ירושלים הייתה כל כך זקוקה לניצחון 2:3 אמש (שלישי) על מכבי חיפה כדי לקבל את האישור לכך שהעונה אנחנו מקבלים ממנה משהו אחר. זה התחיל מהוסס, אך כשבית"ר נכנסה למשחק כבר ראינו קבוצה אחרת, דומיננטית, כזאת שעושה הכל כדי לנצח את המשחק.

"אם היינו מפסידים או מסיימים בתיקו זה היה הגיוני. אבל ניצחנו כי רצינו לנצח וגם כשהשווינו ל-2:2, עשינו הכל כדי להשיג שלוש נקודות", התגאו במועדון בסיום.

אם חוזרים אחורה לעונה שעברה, הקהל של בית"ר "נדלק" על אלמוג כהן וברק יצחקי עם הגעתם דווקא בשני המשחקים הראשונים שלהם, כשהקבוצה נוצחה על ידי הפועל באר שבע ומכבי תל אביב. רמת הכדורגל והדומיננטיות משכו את העין כבר אז, אבל העונה זה היה חייב לבוא עם שיפור בתוצאות - וזה קורה כבר במשחק הגדול הראשון.

ה-2:2 הגיע אחרי דקות רדומות של בית"ר. ז'קוב ז'נו התחיל עם איבודי כדור, אך כבש שער שעד עכשיו הוא לא מאמין שנכנס. ברק יצחקי תיכנן להכניס את יונה וג'ורג' עוד ב-2:1, אך הגול לא גרם לשנות את החילופים.

"חשבתי על זה אולי לחמש שניות, אבל מהר מאוד התייעצתי עם הצוות והחלטנו שזאת ההחלטה הנכונה", אמר יצחקי על ההחלטה לדבוק בחילופים ההתקפיים. ב-2:2 להוציא את סורו ולהכניס את עדי יונה, להפוך את הקישור ליצירתי ולהראות שהמטרה היא להכריע את המשחק, זו החלטה שראויה להערכה.

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. דני מרון
חגיגה גדולה. בית"ר/דני מרון

עוד בנושא

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
זוהר זסנו, גיל כהן שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. דני מרון
זוהר זסנו, גיל כהן שחקני בית"ר ירושלים חוגגים/דני מרון

חלק מהקישור היצירתי הזה כלל את ירין לוי, הכוכב של הערב. כולם כבר מכירים את הסיפור של לוי, המושאל מחיפה לבית"ר שחיפה שכחה להחתים על חוזה חדש לשנים הבאות. אין ספק שירין לוי הוא תגלית העונה עד כה, אך אתמול הוא העלה בדרגה את רמת משחקו. במשחק בו הוא נבחן תחת זכוכית מגדלת, כשכל העיניים עליו, הוא היה בכל מקום במגרש: דומיננטי בקישור מול שחקנים כמו עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר, עם חילוצים, ניהול משחק, כדורי עומק, מסירות מפתח ומעורבות בשערים. ללא ספק מדובר באחד משחקני העתיד של הכדורגל הישראלי, ובנכס לבית"ר בעונה הנוכחית.

ירדן שועה לא אהב את החילוף המדובר והגיב בהתאם, אך ברק יצחקי כבר יידע איך לאפס אותו לקראת המשחק הבא נגד מכבי תל אביב. שועה קיבל צהוב אחרי שסינן לשופט: "אתה צריך משקפיים", וצריך להיזהר כי בפעם הבאה זה יכול להיות כרטיס כהה יותר. שועה עבד כחלוץ עם הגב ונתן מעצמו למרות שהוא לא מת על התפקיד, ובעבר רמז שלא ירצה לשחק בו. אתמול בית"ר הייתה זקוקה לו מחויב, והוא עשה זאת.

טימו מוזי סיים עם שער ובישול, אך העבודה שעשה על המגרש הייתה שינוי מבורך ביחס למשחקים קודמים של הקבוצה. השלישייה הקדמית שכוללת את שועה, טוומאסי ומיירון ג'ורג' אולי מסוכנת יותר - אך לא עובדת מספיק כדי לפתוח במשחק מול קבוצות עדיפות מבחינת איכות.

ירין לוי בית"ר ירושלים. לירון מולדובן
עכשיו זה כבר ברור: מדובר באחד משחקני העתיד של הכדורגל הישראלי. ירין לוי/לירון מולדובן

בית"ר שמחה, אך מנסה לא להתבלבל. ברק יצחקי יודע שהשחקנים צריכים ליהנות יום-יומיים מהניצחון, אך רוצה המשכיות מול מכבי תל אביב ביום שני. גם הפעם היציעים צפויים להתמלא ולהעניק אווירה מחשמלת.

"היו לי צמרמורות מהאווירה היום. הרגשנו את הגב ואת התמיכה גם כשהיינו בפיגור", אמר ברק יצחקי בסיום. 21 אלף אוהדי בית"ר מילאו אתמול את טדי, ואותה הכמות לפחות תגיע גם מול מכבי תל אביב. אחרי שבית"ר חזרה לנצח את המועדונים הגדולים, התיאבון נפתח ושחקנים בקבוצה סיכמו הכל במשפט אחד: "מכבי תל אביב אימפריה, אבל גם אנחנו. נבוא לנצח".

במחזור הבא תארח מכבי חיפה את הפועל חדרה במשחק שהועבר לטרנר (שני, 20:30), בעוד בית"ר תארח לקרב מרתק נוסף את מכבי תל אביב (שני, 20:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully