וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק יצחקי: "הוכחנו המון אופי, הצלחנו לנטרל את מכבי חיפה"

מאמן בית"ר ירושלים התגאה: "לחזור פעמיים מפיגור ולהפוך, זה אומר משהו. כל הכבוד לשחקנים". מוזי: "ניצחון שייתן דחיפה אדירה"

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי חיפה 2:3/ספורט1

בית"ר ירושלים חגגה הערב (שלישי) את אחד הניצחונות הגדולים שלה בשנים האחרונות, כשהצליחה להשוות פעמיים מול מכבי חיפה ולאחר מכן גם הפכה ל-2:3 במשחק ההשלמה מהמחזור הרביעי. הירושלמים העלו את מאזנם בטבלת ליגת העל ל-13 נקודות ונצמדו למכבי חיפה השלישית, כאשר שתיהן מפגרות בשש נקודות אחרי המוליכה מכבי תל אביב, אך לבית"ר עוד משחק חסר מול בני סכנין. פטריק טוומאסי וז'קוב ז'נו בשער בכורה נדיר דאגו לשוויון, טימו מוזי השלים את המהפך בדקה ה-76.

המאמן ברק יצחקי התגאה: "אני שמח על הדרך ועל האופי. לחזור פעמיים מפיגור מול מכבי חיפה ולדעת להפוך ולשמור על זה, זה אומר משהו. לפעמים אנחנו נוטים להתבלבל. באמת כל הכבוד לשחקנים, מגיע להם. אמרתי שכל יום אני לומד משהו על הקבוצה שלי וזה עוד קו קטן בלמידה, גם על עצמי כמאמן. הוכחנו המון אופי מול קבוצה שיש לה כישרון יוצא דופן. הצלחנו לנטרל אותם ברוב המשחק ואני מעריך שגם שלטנו יותר".

על ירדן שועה שהוחלף לאחר ה-2:2: "מה שאמרתי לו יישאר בינינו. זה נאמר בחיוך. הוא ילד טוב, ירדן. עשינו חילופים כדי לרענן ולהכניס אנרגיות. רצינו יותר עוצמות. ז'נו? הוא הסתובב ובעט, בהתחלה הרמתי את הראש ולא הבנתי. אני שמח שזה נכנס".

שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. דני מרון
ניצחון שאמור לתת דחיפה להמשך. שחקני בית"ר חוגגים בסיום/דני מרון

טימו מוזי, כובש שער הניצחון: "התחושות טובות מאוד, זה משמח. לא ניצחנו את מכבי חיפה 4-5 שנים, זו דחיפה אדירה ואנחנו רוצים להמשיך את זה. בהתחלה הייתה התרגשות, אבל ברגע שמרגישים את המגרש ממשיכים הלאה. ידענו במחצית מה אנחנו שווים, יש לנו איכות. הדחיפה של הקהל הייתה אדירה, הרגשנו אותם בכל פס וכל נגיעה".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. דני מרון
שחקני בית"ר ירושלים חוגגים/דני מרון
זוהר זסנו, גיל כהן שחקני בית"ר ירושלים חוגגים. דני מרון
זוהר זסנו עם גיל כהן/דני מרון
מיגל סילבה שוער בית"ר ירושלים. דני מרון
מיגל סילבה/דני מרון

במחזור הבא תארח מכבי חיפה את הפועל חדרה במשחק שהועבר לטרנר (שני, 20:30), בעוד בית"ר תארח לקרב מרתק נוסף את מכבי תל אביב (שני, 20:00).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully