וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמיר בלאט סובל מקרע בשריר, ייעדר כחודש מפעילות

21.10.2024 / 18:01

רשימת הפצועים במכבי תל אביב מתארכת: הרכז נפצע בניצחון על הפועל גלבוע גליל ולאחר סדרת בדיקות אומת החשש כי ייעדר בשבועות הקרובים. מצטרף ליוקובאיטיס וגבריאל שלא יעמדו לרשות קטש נגד ז'לגיריס. הצהובים ינסו לצרף גארד בחוזה זמני

תיקתקנו, 21.10/ספורט1

מכה קשה למכבי תל אביב. הרכז תמיר בלאט שנפצע אמש (ראשון) במשחק הניצחון על הפועל גלבוע/גליל בשריר הירך האחורי ייעדר כחודש מפעילות לאחר שבבדיקה שנערכה לו התגלה כי הוא סובל מקרע בשריר.

הצהובים ייאלצו להסתדר ללא בלאט, רוקאס יוקובאיטיס ו-ווניין גבריאל במשחק נגד ז'לגיריס קובנה, ועם סייבן לי שלא התאמן איתם במהלך כל השבוע האחרון לאחר שבחר לא לחזור לישראל בשל המצב הבטחוני. הקו האחורי של עודד קטש למשחק בקובנה יכלול את עומר מאייר, ג'ון דיברתולומיאו ולי, כשרפי מנקו וליוואי רנדולף מעבים את עמדות הגארד. כזכור רק לפני פחות משבועיים עזב את הקבוצה ג'ורדן לויד בשל המצב הבטחוני וחתם במונאקו.

בעקבות הפציעה של בלאט, במכבי ינסו להגיב במהרה כדי לנסות ולצרף שחקן גם בעמדות הגארד בתקופה הקרובה, ייתכן שבחוזה זמני. רק אמש ציין המאמן עודד קטש כי לקבוצה חסרים שני שחקנים מלבד השחקנים הפצועים.

תמיר בלאט מכבי תל אביב. Djordje Kostic, אתר רשמי
עוד מכה לקטש ומכבי תל אביב. בלאט/אתר רשמי, Djordje Kostic

בלאט פתח את עונת היורוליג בצורה מדהימה, כשנבחר ל-MVP של מחזור הפתיחה במפעל כשהוא רושם שיאי קריירה של 21 נקודות ו-12 אסיסטים בניצחון על וילרבאן. בארבעה משחקים רשם בלאט 12.8 נקודות ו-9 אסיסטים בממוצע למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully